تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اصل مهارت آموزی از اولویت‌ اصلی فنی و حرفه ای است

  • کد خبر : 225553
  • 05 مهر 1400 - 15:47
اصل مهارت آموزی از اولویت‌ اصلی فنی و حرفه ای است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اصل مهارت آموزی از اولویت‌های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

به گزارش کمال مهر ،غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در حاشیه بازدید از کارگاه‌های آموزشی استان البرز، ضمن دیدار و گفتگو با مربیان و مهارت آموزان، گفت: ظرفیت‌های ویژه کارگاهی و انسانی در امر مهارت آموزی در استان البرز وجود دارد که باید برای توسعه این موقعیت‌ها برنامه ریزی صورت بگیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مهارت آموزان به تناسب دست‌رسی راحت‌تری به مشاغل دارند، بیان کرد: اصل مهارت آموزی از اولویت‌های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: با تناسب سازی نیازهای محیط کارگاهی و سر و سامان دادن به تجهیزات و امکانات موجود و همچنین تعامل و همکاری‌های مشترک آموزشی با بنگاه‌های اقتصادی استان، می‌توانیم اقدامات مهمی در ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی و فرصت‌های شغلی مهارت آموزان انجام دهیم.

وی در ادامه از سوله چند منظوره در حال احداث مرکز شهید خدایی، محوطه مسکونی مرکز و بخش‌های مختلف کارگاهی بازدید و برای رفع پاره‌ای از مشکلات کارگاهی، ساختمانی و تامین تجهیزات آموزشی قول مساعد داد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x