تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

ثبت ۲۰ فقره سرقت منزل در پرونده سارق حرفه‌ای

  • کد خبر : 225334
  • 02 مهر 1400 - 13:07
ثبت ۲۰ فقره سرقت منزل در پرونده سارق حرفه‌ای

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری یک سارق منزل با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز  گفت: در پی ارجاع چندین پرونده سرقت منزل با شیوه ورود از طریق پشت بام منازل در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۲ نفره از طریق پشت بام وارد منازل خالی از سکنه شده و اقدام به سرقت وسایلی از قبیل طلاجات، وجه نقد و لوازم صوتی تصویری می‌کردند.

او افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیق از اماکن مورد سرقت قرار گرفته متوجه جا ماندن یک گوشی تلفن همراه سارقان شده و با بررسی آن موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در شهر کرج شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که پس از شناسایی مخفیگاه سارق، نامبرده در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: متهم در ابتدا منکر انجام هر گونه اعمال مجرمانه بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۰ فقره سرقت منزل با هم دستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که تلاش برای دستگیری همدست متهم و مالخر این پرونده ادامه دارد، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، همه مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x