تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در محمد شهر

  • کد خبر : 225211
  • 31 شهریور 1400 - 17:11
دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در محمد شهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرزگفت: با تلاش جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان ۲ نفر از فروشندگان مواد مخدر در منطقه محمد شهر کرج دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان منجر به اطلاع آن‌ها از فعالیت گسترده ۲ فروشنده مواد مخدر در منطقه محمد شهر کرج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با بیان این که بلافاصله تحرکات این افراد تحت رصد کامل پلیس قرار گرفت، افزود: در ادامه پس از تکمیل اطلاعات مأموران با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهمان در منطقه محمد شهر کرج اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

سلیم پور با اشاره به ابراز رضایت شهروندان از دستگیری این ۲ سوداگر مرگ، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۲ کیلو ۵۵۹ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هروئین کشف شد.

او با بیان این که متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: شهروندان برای معرفی فروشندگان مواد مخدر می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاعات خود را در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام / ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x