تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

آخرین آمار کرونا در البرز/ لزوم رعایت جدی پروتکل ها

  • کد خبر : 224947
  • 28 شهریور 1400 - 11:40
آخرین آمار کرونا در البرز/ لزوم رعایت جدی پروتکل ها

در شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار کرونایی در البرز جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در این استان به پنج هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.

به گزارش کمال مهر ، محمد فتحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان در جمع خبرنگاران گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به پنج هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲۸ شهریور ۹۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند، افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۹ هزار و ۲۵۷ نفر می باشد.

فتحی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد هزار و ۱۷ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند اضافه کرد: از این تعداد ، ابتلای ۵۰۷ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۶۲ هزار و ۳۶۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه مردم بعد از تغییر رنگ‌های شهرستان‌ها در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های تعریف شده کوتاهی نکنند گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و استفاده از ماسک باید همچنان مورد توجه جدی همه مردم باشد.

انتهای پیام/ب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x