تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

جعل گواهی استاندار آسانسور در البرز به صفر رسید

  • کد خبر : 224844
  • 27 شهریور 1400 - 14:45
جعل گواهی استاندار آسانسور در البرز به صفر رسید

مدیرکل استاندارد استان البرز با بیان اینکه البرز نخستین استانی است که صدور گواهی نامه‌‍های آسانسور را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد، گفت: این اقدام علاوه بر افزایش میزان رضایت متقاضیان میزان جعل گواهی استاندارد را به صفر رسانده است.

به گزارش کمال مهر ، امیر حسین محتشم، مدیرکل استاندارد استان البرز، گفت: ۱۱۶۰ نفر در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان جهت اخذ گواهی استاندارد ثبت‌نام کرده است؛ در همین مدت تعداد ۸۶۷ گواهی استاندارد بصورت الکترونیکی صادر و به شهرداری‌های استان اعلام شده است.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: استان البرز اولین استانی بوده که صدور گواهی نامه‌‍های آسانسور را در کشور بصورت الکترونیکی انجام داده و در در حال حاضر ششمین سال پیاپی بوده که شهروندان در مرحله اخذ پایان کار نیازی به حضور فیزیکی در این اداره کل نداشته و مستقیما از شهرداری‌ها،گواهی‌های آسانسور خود را بصورت الکترونیکی دریافت و مشاهده می‌نمایند.

محتشم در ادامه یادآور شد: میزان جعل گواهی در استان به صفر رسیده و خدمات الکترونیکی موجب رضایت شهروندان به لحاظ تسریع در کار و جلوگیری از اتلاف وقت آنان شده است .

وی در پایان از تمامی فعالان صنعت آسانسور خواست تا با همیاری و همکاری بیشتر ، گامی بزرگتر در راستای استانداردسازی این صنعت در استان برداشته شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x