تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

تحقق ۸۲ درصدی شاخص مدیریت بهره‌وری در منطقه اقتصادی پیام

  • کد خبر : 224843
  • 27 شهریور 1400 - 10:36
تحقق ۸۲ درصدی شاخص مدیریت بهره‌وری در منطقه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از تحقق ۸۲ درصدی شاخص مدیریت بهره وری در نظام اداری در این منطقه خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۹، گفت: بر اساس اعلام نتایج سازمان اداری و استخدامی کشور در سال ۱۳۹۹ شاهد رشد ۱.۵۸ درصدی شاخص اختصاصی به نسبت سنوات گذشته بودیم و همچنین تحقق ۸۲ درصدی شاخص مدیریت بهره‌وری در نظام اداری از دیگر دستاوردهای مجموعه پیام بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه شاخص‌های عمومی در سال ۹۹ در ۶ محور اصلی ارزیابی شدیم که این محورها شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت بهره وری نظام اداری و توسعه فرهنگ سازمانی ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و نظارت و ارزیابی است.

این مقام مسؤول بیان کرد: شاخص‌های اختصاصی برپایه اسناد بالادستی نظیر، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه و وظایف ذاتی شرکت تهیه و تدوین شده است.

وی ادامه داد: جذب بنگاه‌های اقتصادی به منظور توسعه منطقه ویژه اقتصادی، ترانزیت کالا، خدمات حمل و نقل بار هوایی و ارائه خدمات فرودگاهی به پروازهای آموزشی و مسافری از جمله شاخص های اختصاصی سال ۹۹ در این بخش می‌توان نام برد.

ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به اینکه رشد اهداف کمی و کیفی خدمات در منطقه به صورت جدی در حال انجام است، یادآور شد: همت صورت گرفته در مجموعه قابل تقدیر است اما به دنبال این هستیم تا با توجه به فضای رقابتی و وجود شرکت های بزرگ در توسعه کمی و کیفی خدمات در تمام بخش‌ها گام‌های بلندتری برداریم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x