تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

کرونا در البرز| فوت ۱۵ تن و بستری ۱۲۹ بیمار بدحال

  • کد خبر : 224802
  • 26 شهریور 1400 - 10:34
کرونا در البرز| فوت ۱۵ تن و بستری ۱۲۹ بیمار بدحال

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: کرونا طی یک روز گذشته پانزده خانواده البرزی داغدار کرد، در همین مدت زمان ۱۲۹ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش کمال مهر، محمد فتحی، رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز، در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری در استان البرز، در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با بیان اینکه هنوز ۶ شهرستان در استان وضعیت کرونایی قرمز دارند، گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲۹ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امیدواریم روند کاهشی بیماری در البرز ادامه داشته باشد، بیان کرد: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۸ هزار و ۹۲۲  نفر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۳۷ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۵۳۲ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

به گفته فتحی متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۵۸۲۹ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز یادآور شد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۲ هزار و ۴۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x