تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

احصای مشکلات جاده قزلحصار/نصب پل عابر پیاده در دستورکار قرار گرفت

  • کد خبر : 224682
  • 24 شهریور 1400 - 9:54
احصای مشکلات جاده قزلحصار/نصب پل عابر پیاده در دستورکار قرار گرفت

اعضای شورای شهر کرج ضمن بازدید از بلوار پیام معروف به جاده قزلحصار مشکلات این منطقه را احصا کردند و مشخص کرد به زودی پس از شناسایی مکان مناسب پل عابر پیاده در این مسیر نصب شود.

به گزارش کمال مهر ، علیرضا رحیمی، نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، صبح امروز همراه با رئیس کمیسیون محیط زیست و  رییس کمیسیون عمران شورا ، مدیر کل امور عمرانی استانداری، معاون راهداری اداره کل، رئیس اداره راه شهرستان، مدیران مناطق۳و۴، معاون فنی عمرانی شهرداری کرج، رئیس سازمان سیما منظر و سایر مسؤولین مربوطه در جلسه میدانی بلوار پیام حضور یافتند.

علیرضا رحیمی در این بازدید-جلسه میدانی با بیان اینکه شهرداری کرج با مشکلات مالی دست‌ و‌ پنجه نرم می‌کند، گفت: اهمیت صیانت از جان مردم، اعضای شورا را برای تعریف پروژه به اینجا آورده که در صدد آن هستیم تا مشکلات و معضلات بلوار پیام یکبار برای همیشه رفع شود تا پیام خوبی به شهروندان و بخصوص ساکنین مجاور این بلوار که از قشر کم برخوردار هستند داشته باشیم.

این مقام مسؤول ضمن تأکید بر اهمیت تقسیم وظایف میان مدیران اجرایی، افزود: جلسات میدانی به مراتب موثر‌تر از جلسات پشت میزی است و قطعا بازدید‌های میدانیِ بدون دستاورد مورد قبول نبوده و دنبال نتیجه‌ایم، به عنوان نماینده مردم در صورت کم کاری دستگاه‌های مربوطه، شفاف اعلام خواهم کرد.

رحیمی تاکید بر انجام وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز در این جاده پر خطر  شد و به عدم ایمنی پل‌های عابرپیاده، رفت و روب و پاکسازی ریفوژ و روشنایی معابر با مشارکت اداره برق، نصب فوری علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و به اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز یکماه فرصت داده شد تا مشکلات را برطرف کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج به علت توقف پروژه انتقال آب‌های سطحی سیاه‌جوی پرداخت و گفت: مزاحمت پل عابرپیاده در اتصال خطوط پروژه که باید جمع آوری و بعد از اتمام کار نصب مجدد شود، البته پیشنهاد شد که محل این پل عابرپیاده مطالعه و نیازسنجی بشود تا در صورت امکان به محل مناسب‌تری جابجا شود و اراضی زندان قزلحصار یکی دیگر از علت توقف در این پروژه است  که در حال مذاکره است.

علیرضا رحیمی به معاون فنی و عمرانی و شهرداران مناطق ۳و۴ تاکید کرد ظرفت مهلت ۱۰روزه نسبت به برآورد هزینه فضاسازی جدول ،فضای سبز را تهیه و اقدام قانونی نمایند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x