تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

سیر صعودی کرونا در البرز/ تعداد جان باختگان کرونا در استان به ۵۷۰۶ تن رسید

  • کد خبر : 224292
  • 19 شهریور 1400 - 10:16
سیر صعودی کرونا در البرز/ تعداد جان باختگان کرونا در استان به ۵۷۰۶ تن رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی یک روز گذشته ۲۴ کرونایی در استان جان خود را از دست داده‌اند در همین مدت زمان ۱۵۵ بیمار بدحال با علائم کرونا ویروس در مراکز درمانی استان بستری شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

به گزارش کمال مهر ، محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: همچنین از دیروز تا امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

این مقام مسؤول ادامه داد: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۷ هزار و ۱۲۱  نفر است.

فتحی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۱۷۴ تن در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۶۵۳ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

به گفته وی مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۵۷۰۶ نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا در استان تا به امروز ۶۰ هزار و ۲۲۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x