تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی در کرج

  • کد خبر : 224215
  • 17 شهریور 1400 - 17:38
دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی در کرج

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این استان اعضای باند سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان کرج دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در تاریخ ۲۴ مرداد سال جاری ماموران پلیس آگاهی البرز در پی کسب خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در کرج سریع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با یک سمند بادمجانی رنگ اقدام به سرقت می‌کنند و در حین فرار، گشت راهنمایی و رانندگی آن‌ها را دنبال کرده، اما در ادامه فرار سارقان خودروی سمند را رها کرده و سپس با سرقت یک دستگاه پراید مجدد اقدام به فرار می‌کنند.

سردارمحمدیان گفت: طبق بررسی‌ها سارقان بعد از یک کیلومتر خودروی پراید را نیز رها می‌کنند و با سرقت یک دستگاه خودروی سمند دیگر به سمت تپه‌های منطقه حصار در شهرستان کرج متواری می‌شوند و وقتی ماموران به محل رسیدند سارقان خودرو را رها کرده و در بالای تپه پس از تخلیه جعبه‌های طلا موفق به فرار شده بودند.

او افزود: با اقدامات شبانه روزی پلیس آگاهی علیرغم این که هیچ سرنخی با توجه به پوشش صورت در دست نبود و آن‌ها به صورت حرفه‌ای عمل کردند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: با اقدامات انجام شده تعدادی از ماموران پلیس آگاهی به استان‌های غرب کشور عزیمت و به صورت شبانه روزی متهمان تحت مراقبت بودند تا این که سه روز پیش سه نفر اصلی دستگیر شدند.

محمدیان افزود: همچنین هشت همدست دیگر شامل خریدار اموال مسروقه نیز به دام پلیس افتادند و بخشی از اموال مسروقه و سلاح‌های این افراد نیز در یک باغ کشف شد.

او گفت: سارقان به انجام سرقت مسلحانه در شهرستان‌های شهریار و پاکدشت تهران و شهرستان تفرش استان مرکزی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: یکی از متهمان این پرونده، سارق حرفه‌ای و سابقه داری است که چندین سال به حبس محکوم شده بود، اما با اخذ وثیقه آزاد شده بود.

انتهای پیام / ر. ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x