تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ساماندهی مشاغل شهری کلانشهر کرج از ریل خارج شده است

  • کد خبر : 224100
  • 16 شهریور 1400 - 11:05
ساماندهی مشاغل شهری کلانشهر کرج از ریل خارج شده است

ساماندهی مشاغل شهری کلانشهر کرج از ریل خارج شده است

به گزارش کمال مهر ، علیرضا رحیمی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، در حاشیه بازدید از مرکز ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی که با همراهی عمار ایزدیار صورت گرفت، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، ضروری‌ترین دغدغه شهروندان، تهیه اقلام مورد نیاز با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب و ضروری ترین دغدغه شهرداری، ایجاد درآمد برای توسعه خدمت رسانی است آنهم با قانون مربوطه که تسهیل گرست.

وی تصریح کرد: این در حالی است که طی سالهای اخیر نه تنها شاهد بازار میوه و تره بار نبودیم بلکه مشاهده کردیم که کارکرد برخی آنها خارج از وظایف محوله سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گشته و این خارج شدن از ریل خدمت رسانی به جهت حدود ۸/۱میلیون نفر شهروند است.

رحیمی ضمن یادآوری این موضوع که شهرداری کرج محل هایی با عنوان فرهنگسرا جهت ترویج فرهنگ  و رشد اجتماعی در زمینه‌های مختلف را دارد و اقدامات فرهنگی باید از سوی متولیان مربوطه مدیریت و راهبردی و حمایت شوند.

نایب رئیس شورای شهر کرج، از تبدیل بازار روز سیب به مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی انتقاد و بیان کرد: فعالیت مشاغل خانگی به نوعی تولید خانگی و اقدامی فرهنگی به شمار می‌رود.

رحیمی افزود: هرچند سازمان میادین از دهه هشتاد از ریل خارج شده و تا حدی که واگنی برای آن جا نگذاشته اند دیری است خبری از رقابت مغازه های سطح شهر با بازارهای روز در ارائه محصولات با نرخ مناسب نیست و این خود معضلی بزرگ است که باید به آن توجه شود.

نایب رئیس شورای شهر کرج از دیگر وظایف سازمان ساماندهی مشاغل شهری به بازگرداندن این سازمان به ریل خدمت رسانی مطلوب، ایجاد درآمدهای پایدار و کسب رضایت مردم اشاره کرد و افزود: این امر با همتی مضاعف از سوی متولیان مربوطه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224100

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x