تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

نماینده مجلس: دولت سیزدهم برای هر استان یک برنامه تحولی ارائه کند

  • کد خبر : 224050
  • 15 شهریور 1400 - 18:55
نماینده مجلس: دولت سیزدهم برای هر استان یک برنامه تحولی ارائه کند

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت موجود در البرز به صورت مکتوب به رییس دولت سیزدهم ارائه شده است، گفت: انتظار می‌رود دولت مستقر برای هر است یک برنامه تحولی قابل اجرا تهیه کند.

به گزارش کمال مهر ، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، گفت: کابینه دولت سیزدهم متشکل از افراد جوان و با تجربه هستند؛ حضور وزرای جوان در عرصه اقتصادی ‌ کمک می‌کند تا بتوان با ابتکار، تعامل و مشورت پذیری مسیر خوبی را در پیش گرفت.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌کنیم دولت برای هر استانی برنامه تحول تهیه کند، افزود: با توجه به میانگین سنی در کشور انتظار می‌رود دولتمردان جوانگرایی را در انتصابات خود مدنظر قرار گیرند تا در این میان شاهد بهره گیری از ظرفیت نخبگان باشیم.

وی یادآور شد: در همین راستا وضعیت موجود در استان البرز به صورت مکتوب آماده و برای رییس دولت سیزدهم ارسال شده است تا با بهره گیری از این وضعیت تصمیمات بهتری در خصوص پیشرفت و توسعه استان البرز صورت بگیرد.

عسگری ضمن انتقاد از عدم ثبات مدیریتی در استان البرز طی چند سال گذشته، یادآور شد: متاسفانه بسیاری از مدیران البرز که در سال‌های اخیر منصوب شدند مهاجر و غیر بومی بوده اند که این مهم باید در انتصابات جدید مد نظر قرار بگیرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: استاندار و مجموعه استانداری نباید با رویکردهای سیاسی امنیتی اقدام کند بلکه توانمندی‌های اجتماعی و اقتصادی نیز باید مدنظر قرار گیرد در این راستا استانداری می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح و ارتباطات ملی دستگاه‌های اجرایی البرز را از روزمرگی نجات دهد.

وی در پایان با اشاره به حضور استعدادهای برتر کشور در استان البرز، یادآور شد: این استان چهارمین پارک موثر علم و فناوری کشور را در خود جای داده است شرکت‌های متعدد و بسیار دانش‌بنیان در این مجموعه مستقر شده اند از این رو انتظار می‌رود توجه ویژه به چنین ظرفیت‌هایی در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

انتهای پیام/ج/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x