تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مورد ابتلا به قارچ سیاه در البرز گزارش نشده است

  • کد خبر : 223998
  • 15 شهریور 1400 - 13:51
مورد ابتلا به قارچ سیاه در البرز گزارش نشده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره با اینکه یک میلیون دز واکسن کرونا به شهروندان تزریق شده است، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر شیوع قارچ سیاه در استان دریافت نشده است.

به گزارش کمال مهر ، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری در استان، گفت: متاسفانه همچنان اوضاع ۶ شهرستان‌های البرز قرمز رنگ است؛ تنها شهرستان طالقان در وضعیت زرد کرونایی است.

وی با اشاره به اینکه می‌توان گفت آمار بیماری در استان به اثبات رسیده است، افزود: کرونا همچنان در کمین است و آمار بالا است، باید پروتکل‌های بهداشتی با جدیت دنبال شود و از شهروندان درخواست داریم از رعایت اصول بهداشتی خسته نشوند.

به گفته معاون سیاسی استانداری البرز آمار و تعداد مراجعین، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در استان رنگ وضعیت کرونایی مناطق و شهرستان‌های البرز را نشان می‌دهد.

این مقام مسؤول در رابطه با قارچ سیاه که از عوارض ابتلا به کرونا است، ادامه داد: تا کنون گزارشی از ابتلا به قارچ سیاه در استان البرز وجود نداشته است.

وی به آمار فوتی‌های کرونا در استان اشاره کرد و افزود: سعی داریم با افزایش آمار واکسیناسیون تعداد فوتی‌‌های کرونا را کاهش داده و کنترل کنیم، در این راستان ۳۳ مرکز واکسیناسیون کرونا در البرز راه‌اندازی شده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به اینکه تا کنون بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا به شهروندان تزریق شده است، ادامه داد: روزانه ۲۰ هزار نفر در البرز واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x