تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

تئاتر شهر در شأن فرهنگ و هنر کلانشهر کرج نیست

  • کد خبر : 224007
  • 15 شهریور 1400 - 13:57
تئاتر شهر در شأن فرهنگ و هنر کلانشهر کرج نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: تئاتر شهر در شأن فرهنگ و هنر کلانشهر کرج نیست و مجموعه تئاتر شهر در حال ساخت بلاتکلیف رها شده که حتماً باید در متمم بودجه تعیین تکلیف شود.

به گزارش کمال شهر ، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی،ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج، ظهر امروز در نخستین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، گفت: پراکندگی حوزه فرهنگ و هنر که امروز با آن سر و کار داریم حاصل اقدامات صورت گرفته از گذشته تا به امروز است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: سعی داریم در این دوره از فعالیت شورای شهر در خصوص نحوه عادلانه امکانات و خدمات فرهنگی اقدام کنیم.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که شورای ششم در حوزه فرهنگ و هنر چه خواهد کرد، تصریح کرد: شاخصه‌های مختلفی برای شهر زیست پذیر وجود دارد که مهمترین آن مسائل فرهنگی است؛ هنرمندان در این دوره جایگاه ویژه ای خواهند داشت، در این راستا ارتقای شاخصه‌های فرهنگی باعث توسعه شهر بخصوص در مناطق کم برخوردار خواهد شد.

سعیدی همچنان در پاسخ به «چرا کمیته ویژه هنر در این دوره ادغام شده است؟»، ادامه داد:  امروزه تفکری ایجاد شده که برخی از مردم و مسؤولین توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی و عمرانی شهر را مقوله ای جداگانه از توسعه فرهنگی تلقی می‌کنند و این در حالی است که توسعه شهری در تمامی ابعاد نیازمند توسعه فرهنگ عمومی شهر است.

وی بیان کرد: حضور مدیران فرهنگی شهر در چنین کمیسیون‌ها و کارگروه‌های فرهنگی نشان از اهمیت موضوع برای ارتقای فرهنگ عمومی شهر است لذا شورای شهر دوره ششم  مصمم است با بهره‌گیری از تجربیات مدیران و افراد صاحب نظر در این حوزه برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده در این خصوص را عملی و مشهود کند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x