تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

استاندار البرز: آینده خوبی برای دولت متصور هستیم

  • کد خبر : 223700
  • 09 شهریور 1400 - 14:14
استاندار البرز: آینده خوبی برای دولت متصور هستیم

استاندار البرز با اشاره به اقدامات اولیه دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز کرده و با سایر قوا همراهی بسیار خوبی دارد؛ با توجه به کابینه جوان، شایسته و پرانرژی این دولت، می توان آینده خوبی را برای کشور متصور شد.

به گزارش کمال مهر، عزیزاله شهبازی در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان طالقان که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، با اشاره به اینکه طالقان مهد و خاستگاه بسیاری از شخصیت‌های تاریخ ساز کشور همانند ابوذر زمان حضرت آیت الله طالقانی است، گفت: هفته دولت یادآور شهدای انقلاب اسلامی است که نام شهیدان رجایی و باهنر در بین آنها می‌درخشد.

استاندار البرز ادامه داد: شهید رجایی دولت خود را دولت مردمی نامید و کابینه خود را کابینه ۳۶ میلیونی متشکل از تمامی آحاد مردم اعلام کرد.

شهبازی یادآور شد: در هفته دولت امسال علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و شیوع کرونا بود ۲۱۶ پروژه در بخش‌های خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مقام مسؤول اضافه کرد: این شهرستان فاقد بیمارستان بود که چندی پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد و امید است با پیگیری های فرماندار محترم هر چه سریع تر احداث شود.

شهبازی با بیان اینکه راه هشتگرد-طالقان نیز پس از سال ها انتظار تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار کرد: روستاهای صعب العبور این شهرستان نیز یکی پس از دیگری از موهبت گاز برخوردار می‌شوند و این روند با سرعت ادامه دارد.

شهبازی افزود: دولت سیزدهم نیز فعالیت خود را آغاز کرده و با سایر قوا همراهی بسیار خوبی دارد و با توجه به کابینه جوان، شایسته و پرانرژی این دولت، می توان آینده خوبی را متصور شد.

وی گفت: آیت الله رییسی با آغاز بسیار خوبی که داشتند و دیدار هایی که در جنوب کشور داشتند به جد درصدد رفع دغدغه‌های مردم و مطالبات بحق آنها هستند.

استاندار البرز افزود: فرصت‌ها را باید غنیمت شماریم و از کمترین زمان‌ها نیز برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x