تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

کاهش ۳۱درصدی سرقت خودرو در فردیس

  • کد خبر : 223691
  • 09 شهریور 1400 - 12:12
کاهش ۳۱درصدی سرقت خودرو در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کاهش ۳۱ درصدی سرقت خودرو و افزایش ۲۲ درصدی کشفیات درمرداد ماه سال جاری نسبت مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس،  نیاز داریم با تلاش بیشتر در راستای فرهنگ سازی در مقابله با جرایم بپردازیم، گفت: ما در نیروی انتظامی سعی داریم در جامعه احساس امنیت را افزایش دهیم.

این فرمانده انتظامی بیان کرد: با توجه به اینکه  مهم‌ترین هدف در مأموریت‌ها افزایش احساس امنیت شهروندان و کاهش نا امنی در جامعه است، مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت و فروشندگان موادمخدر با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به کاهش سرقت  در مرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۹، بیان کرد: در ماه گذشته سرقت خودرو ۳۱ درصد، سرقت داخل خودرو ۱۹ درصد، سرقت منزل ۳۱ درصد و سرقت به عنف ۵۱ درصد کاهش یافته است. ضمن اینکه با افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مواجه هستیم.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان فردیس همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه‌ها و  شهروندان را در کاهش جرائم موثر است.

ملکی در پایان اضافه کرد: رعایت اصول حفاظتی و ایمنی توسط شهروندان  و استمرار آموزش‌های مرتبط در خصوص پیشگیری از سرقت در تحقق اهداف امنیتی و انتظامی بسیار موثر است و امیدواریم این روند مثبت در شهرستان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x