تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
3

عملیات ساخت بیمارستان طالقان آغاز شده است

  • کد خبر : 223718
  • 09 شهریور 1400 - 13:13
عملیات ساخت بیمارستان طالقان آغاز شده است

استاندار البرز با بیان اینکه شهرستان ولایتمدار طالقان دارای ظرفیت بسیاری است ،گفت :گازرسانی به روستاهای طالقان با سرعت در حال انجام است.

به گزارش کمال مهر،  عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان طالقان که  با حضور نماینده مردم طالقان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی  به مناسبت هفته دولت انجام شد ، اظهار داشت: شهرستان ولایتمدار طالقان خاستگاه بسیاری از شخصیت‌های تاریخ ساز کشور از جمله حضرت آیت‌‍الله طالقانی است.

وی افزود: در هفته دولت  ۲۱۶ پروژه در بخش‌های خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.استاندار البرز با بیان اینکه شهرستان طالقان از کمبود بیمارستان رنج می برد، بیان کرد: این شهرستان فاقد بیمارستان بود که چندی پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد و امید است با پیگیری های فرماندار محترم هر چه سریع تر احداث شود.

وی با بیان اینکه راه هشتگرد-طالقان نیز پس از سال‌ها انتظار تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت ، بیان کرد: روستاهای صعب العبور این شهرستان نیز یکی پس از دیگری از موهبت گاز برخوردار می شوند و این روند با سرعت ادامه دارد.

شهبازی با بیان اشاره به اینکه دولت جدید با دیگر قوا تعامل خوبی داردف ادامه داد: با توجه به  رای اعتماد مجلس به کابینه جوان، شایسته و پرانرژی این دولت، می توان آینده درخشانی برای کشور رقم بزند.

وی با اشاره به سفر رئیس  جمهور به مناطق محروم کشور برای رفع مشکلات مردم ، تصریح کرد:آیت الله رئیسی به جد درصدد رفع دغدغه‌های مردم و مطالبات بحق آنها هستند.

انتهای پیام/ ع

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x