تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
2

باید مصوبات کارگروه تسهیل بدون عذر و بهانه اجرا شود

  • کد خبر : 223590
  • 06 شهریور 1400 - 17:08
باید مصوبات کارگروه تسهیل بدون عذر و بهانه اجرا شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در صورتی که دستگاه‌های اجرایی به مصوبات کارگروه تسهیل عمل نکنند، باید پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی باشند.

به گزارش کمال مهر، جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن اعلام این خبر گفت: هدف مصوبات کارگروه تسهیل، گره‌گشایی از مشکلات بخش خصوصی است؛ به همین علت باید مصوبات جلسه کارگروه تسهیل اجرا شود و هیچ بهانه ای در راستای عدم انجام، پذیرفته نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: در صورت قصور دستگاههای اجرایی و بانک ها در راستای اجرای مصوبات کارگروه تسهیل، مدیر متخلف به قوه قضاییه معرفی خواهد شد مگر آن که فرد متقاضی منصرف شود که آن هم باید به صورت کتبی به دبیرخانه اعلام شود.

شاهمرادی گفت: دبیرخانه کارگروه باید با جدیت هر چه تمام، مصوبات را مورد پیگیری قرار دهد تا مشخص شود چه میزان از آن ها اجرایی شده است.

او با اشاره به تشدید تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن افزود: در شرایط خاصی هستیم و باید بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کار کنیم که این مهم می طلبد با تولیدکننده و سرمایه گذاران همراهی بیشتری داشته باشیم.

معاون استاندار البرز گفت: باید جلسات کارگروه تسهیل منظم برگزار شود و هیچ پرونده ای نباید در نوبت قرار گیرد.

شاهمرادی در ادامه ضمن آن که از دستگاه های مدعو خواست تا در جلسات کارشناسی کارگروه تسهیل با جدیت شرکت کنند، افزود: بانک‌ها و کلیه ادارات مدعو باید در جلسات کارشناسی حضور فعال داشته باشند و کلیه بررسی ها و ارزیابی های خود را باید در جلسات کارشناسی به سرانجام برسانند به همین علت اگر پرونده ای در مسیر جلسات کارشناسی قرار نگرفت نمی‌تواند در جلسه اصلی کارگروه مطرح شود.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x