تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

فیلمی تکان‌دهنده از خشونت یک پدر با پسر بیمار خود در مکه!

  • کد خبر : 201968
  • 02 مهر 1396 - 9:20

مردی میانسال در مکه خشن ترین رفتار ممکن را با پسر جوان خود که از بیماری روانی رنج می برد داشته که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

فیلمی تکان دهنده از خشونت یک پدر با پسر بیمار خود در مکه!به گزارش «کمال مهر»، یک پیرمرد عرب پسر جوان خود را که دچاری بیماری روانی است مورد ضرب و شتم قرار می دهد و او را وادار به انجام کارهای سخت و طاقت فرسا می کند.

یکی از شهروندان مکه که رفتارهای این پیرمرد با پسرش را زیر نظر داشت از آنها فیلم گرفت که همین فیلم برای این مرد میانسال دردسرساز شد.

کاربرانی که فیلم منتشرشده از رفتار ناپسند پیرمرد با پسر بیمار خود را دیده‌اند می‌گویند چطور ممکن است انسان با پاره تن خود چنین برخوردی داشته باشد آن هم فرزندی که از سلامت عقلانی برخوردار نیست و نیاز به مراقبت و مهربانی بسیار بیشتری دارد.

به نظر می رسد پیرمرد در حال انجام ساخت و ساز یا بنایی باشد و در این جهت، پسر بیمار خود را مدام او را کتک می زند. در نهایت گزارش شاهدان پلیس را به محل زندگی این پسر بیچاره کشاند و او برای بررسی وضعیت جسمانی و معاینات پزشکی به خاطر جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد زیرا ضربه بیلی که پدرش بر سر او وارد آورد وی را به شدت زخمی کرده بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=201968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x