تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

دعوت ترامپ از پسربچه‌ای که قربانی همنامی با او شد

  • کد خبر : 221385
  • 17 بهمن 1397 - 9:13

دونالد ترامپ از پسربچه‌ای که به دلیل همنامی با او در مدرسه مورد آزار همکلاسی‌های خود قرار می‌گیرد دعوت کرد در سخنرانی سالانه‌اش حضور یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر»به نقل از اکسپرس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا از «جاشوآ ترامپ»، پسربچه‌ای که در مدرسه به دلیل شباهت نام خانوادگی اش با ترامپ مورد آزار و اذیت همکلاسی هایش قرار گرفته است، دعوت کرده اند در مراسم سخنرانی سالانه او در مقابل کنگره حضور داشته باشد.

در وبسایت رسمی کاخ سفید آمده است: متأسفانه جاشوآ در مدرسه به خاطر نام خانوادگی اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. جاشوآ ترامپ در کلاس ششم درس می‌خواند و در شهر ویلمینگتون در ایالت دلاور آمریکا زندگی می‌کند.

دعوت ترامپ از پسربچه‌ای که قربانی همنامی با او شد

از جمله دیگر افرادی که به سخنرانی سالانه ترامپ دعوت شده اند می‌توان به یکی از بازماندگان تیراندازی مرگبار پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا، تعدادی از افسران پلیس و یک کودک که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، اشاره کرد.

سخنرانی سالانه دونالد ترامپ قرار بود در تاریخ ۲۹ ژانویه برگزار شود. این در حالی است که به دلیل تعطیلی دولت «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاریخ آن را به ۵ فوریه (امروز) تغییر داد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=221385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x