تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

زنده شدن ناگهانی مرده در سردخانه! +تصاویر

  • کد خبر : 220987
  • 27 دی 1397 - 0:38

پرسنل سردخانه که در حال زدن برچسب به پای مرده بود، ناگهان با صحنه‌ای عجیب روبرو شد.

 به گزارش«کمال مهر»، زن ۶۲ ساله‌ای که مرگش توسط یک مامور پلیس مورد تایید قرار گرفته بود چند ساعت بعد در سردخانه زنده شد. این زن با اقوام خود در یک مهمانی در «واسیلیوکا» روسیه حضور داشت که ناگهان دچار مرگ شد. پس از تایید مرگ، جسد این زن به یک سردخانه محلی منتقل شد اما هنگامی که یکی از پرسنل سردخانه قصد زدن برچسب به انگشتان پای این زن را داشت، ناگهان متوجه زنده بودن او شد.

او بلافاصله با مرکز آمبولانس تماس گرفت و پرسنل اورژانس پس از ۴۰ دقیقه تلاش، توانستند این زن را احیا کنند. دکتر «میخائیل دانیلوف» در این باره گفت این زن از سرمای شدید رنج می‌برد. بنا بر گفته وزیر بهداشت محلی او بلافاصله به بیمارستان «بلوگورسک» منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد اما چند روز بعد در اثر hypothermia (هیپوترمی یا کم گرمایی) جانش را از دست داد.

زنده شدن ناگهانی مرده در سردخانه! + تصاویر//

بنا بر ادعای پزشکان اگر این زن به جای انتقال به سردخانه بلافاصله تحت درمان قرار می‌گرفت، می توانست زنده بماند. یک مقام بهداشت گفت که مرگ این زن توسط یک مامور پلیس تایید شد و بعد او به سردخانه منتقل شد. او تاکید کرد این مامور پلیس قوانین جاری در این موارد را زیر پا گذاشته است. او گفت: «این مامور پلیس به جای تماس با اورژانس با تایید مرگ این زن جنازه را به سردخانه منتقل کرد. او خود مرگ زن را تایید کرد و بدون معاینه پزشک جسد را به سردخانه فرستاد.»

زنده شدن ناگهانی مرده در سردخانه! + تصاویر//

پلیس محلی روسیه تحقیقات در مورد علت مرگ این زن را آغاز کره است. گفته می‌شود در صورت تایید تخطی مامور پلیس او با مجازات سنگینی روبرو خواهد شد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که زنده شدن یک متوفی خبرساز می شود. چندی پیش نیز زنده شدن یک مرد سالخورده هندوستانی خبرساز شده بود. در حالی که مرگ «بوده رام» توسط یک پزشک محلی مورد تایید قرار گرفته بود، او ناگهان زنده شد. این مرد ۹۵ ساله زمانی که خانواده و اقوامش آماده برگزاری مراسم تدفین او می شدند، از جایش بلند شد و تاکید کرد که در حال چرت زدن بود. این حادثه عجیب در شهر «ختری ناگار» در ایالت راجاستان هندوستان رخ داده بود.

زنده شدن ناگهانی مرده در سردخانه! + تصاویر//

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x