تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

لحظات تاثربرانگیز پیدا شدن تکه‌ های استخوان شهدا در کردستان عراق +فیلم

  • کد خبر : 220989
  • 27 دی 1397 - 0:41

فیلمی تاثربرانگیز از لحظات پیدا شدن تکه‌های استخوان پیکر شهدای دفاع مقدس و پلاک آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

تفحص پیکر شهدا در کردستان عراق در دی ماه ۹۷ +فیلمبه گزارش«کمال مهر»، تفحص پیکر شهدای گمنام یکی از کارهایی است که از پایان جنگ تحمیلی تاکنون توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین در کشور صورت می‌گیرد و دیدن تصاویر و فیلم‌هایی مستند با این مضمون تلنگری بجا و واجب است برای مردم و مسئولانی که گاهی فراموش می‌کنند امنیت، آسایش و آرامش فعلی این مرز و بوم را مدیون چه کسانی هستند.

نیروهای تفحص پیکر مطهر شهدا روزها و ماه‌ها در مناطق عملیاتی که رزمندگان دفاع مقدس در آنجا حضور داشتند، به جستجو و تفحص می‌پردازند و در شرایطی بسیار سخت این اقدام را با جان و دل انجام می‌دهند تا بتوانند به لحظات چشم انتظاری طولانی مادران و پدران شهدا پایان بدهند.

با گذشت ۳ دهه از پایان جنگ تحمیلی رژیم بعث کشور عراق علیه مردم ایران، مناطق عملیاتی جبهه‌های جنوب کشور و همچنین جبهه‌های غربی که رزمندگان در آنجا به دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول بودند، هنوز هم امانت دار پیکر مطهر و گلگون کفن علی‌اکبر پدران و مادران چشم به راهی است که مرهمی جز حضور در قبور مطهر شهدای گمنام برای رفع دلتنگی ندارند.

پس از پیدا شدن پیکر مطهر شهدا خبر حضور آن‌ها که در شهر می‌پیچد، حال و هوای همه مردم را به یاد غربت رزمندگان جاویدالاثر و حکایت چشم به راهی مادران و پدران آن‌ها معطر می‌شود و همه مردم منتظر رسیدن مهمانانی گرانقدر و والامقام هستند.

در ادامه این خبر فیلمی از جستجو و تفحص نیروهای کمیته جستجوی مفقودین را مشاهده می‌کنید که در ماه جاری در منطقه کردستان کشور عراق انجام شده است.

این فیلم حاوی تصاویری تاثربرانگیز از پیدا شدن تکه‌های استخوان پیکر شهدا و پلاک آن‌هاست که حامل خبر شیرین پایان چشم انتظاری و بی‌قراری خانواده معظم شهدا است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x