تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گذشته توسط اعضا صورت می گرفت/ رئیس جمهور این بار گزینه معرفی کرده است/ شورا در جلسه شب گذشته به دبیری عاملی رای مثبت داد

  • کد خبر : 220283
  • 13 دی 1397 - 14:37

گلشنی در پاسخ به این سوال که آیا عاملی، به عنوان گزینه مطرح برای دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی بدون داشتن عضویت می تواند به این سمت دست یابد یا خیر، گفت: رئیس جمهور شب گذشته در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی صحبت کرده و به نقل از مقام معظم رهبری اعلام کرد که اگر اعضای شورای نظر مثبت خود را اعلام کنند، رهبری نیز حکم عضویت وی را صادر خواهند کرد.

  «کمال مهر» به نقل از راه دانا؛مهدی گلشنی عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ساز و کار و نحوه انتخاب دبیر این شورا، اظهار داشت: انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گذشته به این صورت بود که اعضای شورا فرد یا افرادی را به عنوان گزینه و کاندیدا مطرح کرده و در پی آن اعضای شورا رای مثبت یا منفی خود را نسبت به گزینه اعلام می کردند. اینبار اما برای انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس جمهور گزینه مد نظر خود را پیشنهاد کردند.

 

وی در پاسخ  به این سوال که آیا عاملی، به عنوان گزینه مطرح برای دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی بدون داشتن عضویت می تواند به این سمت دست یابد یا خیر، گفت: رئیس جمهور شب گذشته در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی صحبت کرده و به نقل از مقام معظم رهبری اعلام کرد که اگر اعضای شورای نظر مثبت خود را اعلام کنند، رهبری نیز حکم عضویت وی را صادر خواهند کرد.

 

گلشنی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز شب گذشته در حضور رئیس جمهور و گزینه مد نظر که به دعوت آقای روحانی نیز در جلسه حاضر بودند، نظر مثبت خودشان را در خصوص دبیری آقای عاملی اعلام کردند.

 

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: از جمع حاضران در جلسه ۱۹ نفر به عاملی رای مثبت داده و ۱۳ نفر نیز رای منفی دادند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x