تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دانش‌آموز ۱۲ ساله‌ای که مدیریت یک مدرسه را بر عهده دارد +عکس

  • کد خبر : 220155
  • 12 دی 1397 - 14:54
دانش‌آموز ۱۲ ساله‌ای که مدیریت یک مدرسه را بر عهده دارد +عکس

استعداد دانش‌آموزان با یکدیگر تفاوت دارد و گاهی برخی از آن‌ها استعدادی فراتر از دیگر هم‌کلاسان خود داشته و نخبه محسوب می‌شوند.

دانش‌آموز 12 ساله‌ای که مدیریت یک مدرسه را بر عهده دارد +عکس به گزارش«کمال مهر» برخی از کودکان استعداد‌های عجیبی دارند و در مقایسه با دانش آموزانی که از بهره هوشی نرملل و معمولی برخوردار هستند، نخبه به شمار می‌روند. این کودکان سال‌های دوره تحصیلی را زودتر از دیگران و به صورت چند کلاس در یک سال طی می‌کنند و به عبارتی از سایر هم سن و سال‌های خود در مراحل بالای آموزشی قرار می‌گیرند.

والدین می‌توانند در سنین مختلف کودکی، فرزند خود را به لحاظ هوش و توانمندی مورد ارزیابی کارشناسان و متخصصان تشخیص هوش کودک قرار دهند و با توجه به استعداد و علاقه خود کودک او را در مراکز آموزشی مختلف تحت فراگیری آموزش‌های مختلف قرار دهند.

تنها درصدی از کودکان از هوشی بالاتر از حد نرمال برخوردار هستند و والدین می‌توانند با مهارت آموزی استعداد‌های کودکان خود را شکوفا کنند. در ادامه این خبر تصویری از تدریس یک کودک ۱۲ ساله در یک مدرسه خارج از کشور را مشاهده می‌کنید.

آنطور که گفته می‌شود، این کودک ۱۲ ساله سمت مدیریت مدرسه را نیز بر عهده دارد و تنها شباهتی که با دوستان هم سن و سال خود دارد در ویژگی‌های ظاهری و سن وی خلاصه می‌شود.

«لئوناردو نیک انور» دانش‌آموز ۱۲ ساله راهنمایی نخبه در رشته ریاضی است که در حال حاضر در یک مدرسه خصوصی که متعلق به خودش است را مدیریت می‌کند.

دانش‌آموز ۱۲ ساله‌ای که مدیریت یک مدرسه را بر عهده دارد +عکس

دانش‌آموز ۱۲ ساله‌ای که مدیریت یک مدرسه را بر عهده دارد +عکس

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x