تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3

ماجرای مشاجره امروز نظامیان ارتش لبنان و رژیم صهیونیستی +عکس و فیلم

  • کد خبر : 219367
  • 27 آذر 1397 - 1:26
ماجرای مشاجره امروز نظامیان ارتش لبنان و رژیم صهیونیستی +عکس و فیلم

اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی برای کشیدن سیم خاردار در خط آبی و بدون حضور تیم لبنان منجر به بروز مشاجره‌ در مرز طرفین شد.

نظامیان ارتش لبنان

به گزارش«کمال مهر»، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در حال کشیدن سیم خاردار در خط آبی در «کروم الشراقی» میس‌جبل (واقع در مرز لبنان با فلسطین اشغالی) بود که مشاجره‌ای میان نظامیان صهیونیست و ارتش لبنان رخ داد.

بیشتر بخوانید:

رئیس رژیم صهیونیستی لبنان را به نابودی تهدید کرد

بر اساس گزارش «المنار»، این موضوع با اعتراض نظامیان ارتش لبنان روبرو شد و آنها به نظامیان صهیونیست اعلام کردند بدون حضور تیم جغرافیایی لبنان اجازه انجام این کار را ندارند؛ بنابراین صهیونیست‌ها چند متری از خط آبی عقب‌نشینی کردند.

بنا به گزارش مذکور، در پی این اتفاق نیروهای ارتش لبنان به حالت آماده‌باش در آمدند و «یونیفل» (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل) برای حل مسأله وارد عمل شد.

دانلود

«خط آبی» مرز لبنان و فلسطین اشغالی را تعیین می‌کند ؛ این خط توسط سازمان ملل متحد پس از عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ و پایان دادن به ۲۲ سال اشغال جنوب لبنان ترسیم شد.

سیزدهم آذرماه ۱۳۹۷ ارتش صهیونیستی با ادعای اینکه جنبش مقاومت حزب‌الله از مناطق جنوبی لبنان، تونل‌هایی را زیر مناطق شمالی فلسطین اشغالی حفر کرده، از آغاز عملیات موسوم به «سپر شمالی» خبر داد و این عملیات هنوز ادامه دارد.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x