تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شگرد راننده برای فرار از دست سارقان مسلح خودرو +فیلم

  • کد خبر : 218508
  • 12 آذر 1397 - 14:42

راننده خودروی BMW که در یک خیابان توسط تعدادی سارق مسلح محاصره شده بود با شگردی جالب موفق به فرار از دست آنها شد.

شگرد راننده برای فرار از دست سارقان مسلح خودرو + فیلم//صبح دوشنبهبه گزارش«کمال مهر»، راننده خودروی BMW که در یک خیابان توسط تعدادی سارق مسلح محاصره شده بود با شگردی جالب موفق به فرار از دست آنها شد. این سارقان که قصد داشتند خودروی این راننده را به سرقت ببرند با هوشیاری راننده ناکام ماندند. در ویدئویی که منتشر شده است نشان می‌دهد این سارقان از یک خودروی نقره‌ای رنگ خارج شده و بلافاصله راننده خودروی BMW را محاصره می‌کنند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود با وجود محاصره شدن راننده توسط سارقان او خونسردی خود را حفظ کرده و با کنترل این صحنه با به عقب و جلو حرکت دادن خودرو مانع ورود سارقان به خودرو و سوار شدن آنها می‌شود. او در ادامه خودروی خود را به عقب رانده و سپس از صحنه فرار می‌کند. در این ویدئو یکی از سارقان از خودرو پیاده شده و تلاش می‌کند با باز کردن درب خودرو به دو همکار خود کمک کند. سرانجام این راننده شجاع توانست از این حادثه فرار کند.

در ویدئوی دیگری که بعدا منتشر شد نشان می‌دهد یکی از سارقان اسلحه را روی سر راننده قرار می دهد. ظاهرا این سارق که تی‌شرت قرمز رنگ بر تن دارد پس از پیاده شدن از خودرو  و نزدیک شدن به راننده اسلحه را روی سر او قرار می‌دهد.  هنوز زمان دقیق وقوع این حادثه مشخص نشده اما گفته می‌شود محل وقوع آن شهر ” بوینرس آیرس” در کشور آرژانتین بوده است.

گفتنی است؛ پلیس محلی آرژانتین جستجوهای خود را برای دستگیری این سارقان آغاز کرده است. هنوز هیچ یک از سارقان توسط پلیس دستگیر نشده‌اند. پلیس با انتشار این ویدئو از شهروندان خواسته است تا در شناسایی سارقان به آنها کمک کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x