تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دفع حمله وحشیانه داعش به مواضع مدافعان حرم توسط فاطمیون+فیلم

  • کد خبر : 212138
  • 25 اردیبهشت 1397 - 0:56

بعد از هجوم داعش به مواضعی که شهید محسن حججی در آن به شهادت رسید، داعش در منطقه سدالورع در نوار مرزی عراق و سوریه هجومی به مواضع سایر مدافعان حرم انجام داد.

ناکامی داعش بعد از شهادت حججی با تاکتیک فاطمیون+فیلمبه گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»،بعد از هجوم داعش به مواضعی که شهید محسن حججی در آن به اسارت درآمد و به شهادت رسید، داعش در منطقه سدالورع در نوار مرزی عراق و سوریه هجومی به مواضع سایر مدافعان حرم انجام داد به طمع اینکه تلفات بگیرد، اما نیروهای هوشیار فاطمیون با حفر خندق در فاصله ۲۰۰ متری از سنگرهای خود منتظر هجوم آن‌ها بودند. شب قبل هجوم، داعش برای شناسایی مناطق هم اقدام کرده بود اما متوجه حفر خندق توسط نیروهای فاطمیون نشده بود. خودروهای انتحاری داعش وقتی با سرعت به سمت مواضع رزمندگان مقاومت می‌رفتند در خندق‌ها گیر کرده و شکست می‌خورند. استفاده‌ رزمندگان فاطمیون از تاکتیک «سلمان فارسی» با ایجاد خندق در مواجهه با تروریست‌ها موفق واقع شد.

تصاویری از هجوم داعش به مواضع رزمندگان لشکر سرافراز فاطمیون در خط نوار مرزی عراق و سوریه در منطقه سد الورع توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون منتشر شد که در ادامه قابل مشاهده است:

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x