تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

ملکه انگلیس چگونه دایانا را به دام مرگ کشاند+عکس

  • کد خبر : 196328
  • 09 مرداد 1396 - 13:13
ملکه انگلیس چگونه دایانا را به دام مرگ کشاند+عکس

گویا قرار نیست خانواده سلطنتی انگلیس از رسوایی مرگ مشکوک پرنسس دایانا رها شود و هر روز شواهدی تازه در رد تصادفی‌بودن مرگ وی پدیدار می‌شود.

پرنسس دایانا

 به گزارش«کمال مهر»، مرگ مشکوک «پرنسس دایانا» یکی از پرونده‌هایی است که خانواده سلطنتی انگلیس تاکنون نه‌تنها نتوانسته بی‌گناهی خود را در آن ثابت کند بلکه سال‌به‌سال شواهد بیشتری یافت می‌شود که احتمال عمدی‌بودن «تصادف» پرنسس دایانا را تقویت می‌کند.

بنا به گزارش پایگاه «دیلی‌استار»، اظهارات اخیر «کِن وارف» از محافظ‌های پیشین پرنسس دایانا دردسر تازه‌ای را برای کاخ باکینگهام ایجاد کرده‌‌است؛ وی درتازه‌ترین افشاگری‎های خود درباره مرگ پرنسس دایانا تأکید کرده که اگر ملکه انگلیس در حفاظت سلطنتی از دایانا پافشاری بیشتری می‌داشت، هم‌اکنون پرنسس دایانا زنده بود.

«کِن وارف» اعتقاد دارد که اگر یک تیم حفاظت سلطنتی برای امنیت جان پرنسس دایانا تعیین شده بود، به هیچ وجه حادثه «تصادف ماشین» در آگوست ۱۹۹۷ در پاریس رخ نمی‌داد و دایانا کشته نمی‌شد.

پرنسس دایانا در زمان مرگش با اینکه از اعضای خانواده سلطنتی بود اما از تیم ویژه حفاظت سلطنتی بی‌بهره بود و تنها چند نفری که نامزدش یعنی «دوی فاید» استخدام کرده بود مسئولیت امنیت او را به عهده داشتند.

«کِن وارف» در گفتگوی اختصاصی با «دیلی‌استار» با اشاره به اینکه وی و همکارانش تا نوامبرسال ۱۹۹۳ مسئولیت حفاظت از پرنسس دایانا به عهده داشته‌اند و پس از آن اخراج شده‌اند می‌افزاید: تنها یک نفر می‌توانست از تمام فرآیند منتهی به مرگ پرنسس دایانا در سال ۱۹۹۷ جلوگیری کند.

وی در ادامه تصریح می‌کند: تنها فردی که می‌توانست بر ابقای تیم حفاظتی پرنسس دایانا پافشاری داشته باشد، شخص ملکه بود و به طبع دایا نیز بدون هیچ پرسشی این اقدام ملکه را می‌پذیرفت و هم‌اکنون ما اینجا نبودیم که درباره مرگ پرنسس دایانا صحبت کنیم.

«وارف» با اشاره به فضای ناامن پاریس و اینکه برای شخص پرآوازه‌ای چون پرنسس دایانا باید حتما تیم حفاظتی قوی گمارده می‌شد پافشاری می‌کند که تیم حفاظت پرنسس دایانا به شدت بی‌تجربه و ناشی عمل کرده‌اند.

پرنسس دایانا در ۳۱ آگوست ۱۹۹۷ در یک سانحه رانندگی مشکوک در تونل “پوند دآلما (Pont de l’Alma) پاریس زخمی شده و سپس در راه بیمارستان درگذشت.

منبع: میزان

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=196328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x