تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مزایده اماکن ورزشی دردی بر روی دردهای مردم شهرستان فردیس/ جلسه ای تنها برای شنیدن مشکلات

  • کد خبر : 184922
  • 22 اسفند 1395 - 7:03
مزایده اماکن ورزشی دردی بر روی دردهای مردم شهرستان فردیس/ جلسه ای تنها  برای شنیدن مشکلات

حمید احدی فرماندار فردیس در این جلسه بر تشکیل ۶ شورای ورزشی برگزاری مستمر جلسات در سال ۹۶ تاکید کرد و گفت: فاصله ی زمانی زیاد در برگزاری جلسات موجب انباشت مشکلات و عدم نتیجه بخشی می شود.

photo_2017-03-11_12-08-18

به نقل از کمال مهر،سومین جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فردیس صبح امروز( شنبه) با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان استان البرز، بهنام محمودی عضو شورای شهر کرج و سایر مسئولین ورزشی شهرستان فردیس برگزار شد.

حمید احدی فرماندار فردیس در این جلسه بر تشکیل ۶ شورای ورزشی  برگزاری مستمر جلسات  در سال ۹۶ تاکید کرد و گفت: فاصله ی زمانی زیاد در برگزاری جلسات موجب انباشت مشکلات و عدم نتیجه بخشی می شود.

وی با توجه به برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶ ازسازمان زیباسازی شهرداری کرج خواست تابلوهای تبلیغاتی این شهر را به مدت ۶ ماه اجاره تا فردیس برای ۶ ماهه دوم سال تصیم بگیرد.

بهنام محمودی عضو شورای شهر کرج در این جلسه در خصوص تعامل با شهرداری در استفاده از امکانات ورزشی گفت: مقررات و تشریفات اداری باید انجام شود اما می توان از سانس های مختلف سالن ورزشی شهرداری استفاده نمود.

وی درادامه افزود: در خصوص تجلیل ار قهرمانان  تلاش کردیم تا بخش کوچکی از زحمات ورزشکاران را قدردانی نماییم و بر اساس این ائین نامه برای ورود به المپیک ۱۰ میلیون تومان، مقام اول ۵۰ میلیون تومان، مقام دوم ۴۰ میلیون تومان و مقام سوم ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

محمودی  ضمن بیان این که تنها محل تابلوهای تبلیغاتی اجاره داده می شود درمورد اختصاص استندهای سطح شهر برای تجلیل از قهرمانان ورزشی گفت: هیئت ها ورزشی نامه ای را به این منظور تنظیم و ارسال کنند تا یک استند در هر شهر به منظورتجلیل از قهرمانان ورزشی و درآمدزایی اختصاص داده شود.

داوود عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۴۵ روزه خود در اداره ورزش و جوانان  خواستار جانمایی اداره ورزش و جوانان در این شهرستان شد.

وی ضمن بیان این مطلب گفت: با کلنگ زنی ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان در ضلع شمالی  سالن امام رضا (ع) علاوه بر استقراراین اداره در محلی مناسب امکان تشکیل مجمع خیرین ورزشی نیز فراهم خواهد شد.

عزیزی در ادامه  احداث سکوی تماشاچیان در ضلع شرقی زمین ورزشی شهدای فردیس را خواستار شد واظهار داشت: با توجه به برگزاری ۳۷۰ مسابقه فوتبال از رده خردسالان تا پیشکسوتان در سال ۹۵  ، عدم وجود رختکن و سکوی تماشاچیان  بسیارمهم و ضروری است.

وی هم چنین از نبود مکان مشخصی برای استقرارهیئت های ورزشی شهرستان گلایه کرد و گفت: ضلع غربی زمین شهدای  فردیس را میتوان  ضمن سکو گذاری به منظور دفاتر هیئت های ورزشی استفاده کرد .

عزیزی در ادامه با بیان ظرفیت های ورزشی شهرستان خواستاراحداث زمین ورزش های ساحلی  و زمین بسکتبال در ضلع جنوب شرقی  پارک تندرستی را با همکاری شهرداری منطقه ۳ شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از مسئولین ورزشی و شهرداری ها خواست با توجه به این که خیری برای احداث ورزشگاه نابینایان پیش قدم شده است با تهیه زمین مناسب امکان ایجاد این فضای ورزشی را برای شهرستان فردیس فراهم آورند.

عزیزی مزایده زمین های ورزشی را در شهرستان موجب کاهش سرانه ورزشی مردم برشمرد و عنوان کرد: مزایده گذاشتن زمین ها موجب می شود تا سرانه ۳ سانتی متری مردم در شهرستان فردیس تقلیل یابد.

ایجاد اشتغال برای نخبگان ورزشی و  اعطای وام به ورزشکاران، تشکیل خانه جوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی ،برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای ورزشی شهرستان ،اعزام ورزشکاران به اردوی راهیان نور، عدم وجود اماکن ورزشی بانوان در شهرستان فردیس،عدم توجه به مدال آوران و قهرمانان از دیگر مطالبات اداره ورزش و جوانان فردیس بود .

محبوب فروزنده شهردار مشکین دشت  در این جلسه به مزایده ها اماکن ورزشی اعتراض کرد و گفت: با توجه به این بیشتر قشر ورزشکاران و مردم مشکین دشت از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند مزایده اماکن ورزشی استفاده از سرانه ورزشی را در این شهر محدود کرده است .

وی درادامه گفت: وقتی اماکن ورزشی مزایده گذاشته می شوند قیمت های بالایی توسط افراد عرضه می شود که مردم این شهر توان پرداخت آن را ندارند

فروزنده افزود: منابع درامدی حاصل از برگزاری مزایده به حساب خزانه دولت واریز می شود اما از این منابع هیچ سهمی برای مردم مشکین دشت وجود ندارد .

وی از مسئولین ورزشی استان خواست تا تنها به اجرای قانون کلی بسنده نکنند و از تبصره هایی که در این موارد وجود دارند به منظور کمک به مردم استفاده کنند.

تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان فردیس پایان بخش جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان فردیس بود.

در پایان این جلسه با توجه به برگزاری شورای اداری در استانداری البرز تنها مشکلات توسط مسئولین شنیده شد اما هیچ راهکاری برای حل مشکلات ارائه نشد!!!

 انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x