تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

فال نیمه دوم دوم اسفند ماه ویژه نوروز ۹۶

  • کد خبر : 184929
  • 22 اسفند 1395 - 7:02

فال مجله موفقیت نیمه دوم اسفند ماهفال نیمه دوم ماه اسفند ویژه نوروز

 
به گزارش کمال مهر به نقل از پورتال رنگی:

فال متولدین فروردین
شاهدان گر دلبری زین سان کنند *** زاهدان را رخنه در ایمان کنند
تولدت مبارک ! اغلب عادت داری از هرکس که کارهای کلیشه ای می کند، انتقاد کنی، اما بهتر است منصفانه تر رفتار کنی؛ حتی لازم است گاهی از کارهای خودت انتقاد کنی. یکی از جالب ترین خصوصیات اخلاقی ات این است که همواره سعی می کنی به دنبال چیزهای تازه باشی و از ماجراجویی لذت ببری. فراموش نکن همیشه قرار نیست نظر تو با نظر اطرافیانت یکی باشد؛ پس اجازه بده همه مانند تو آزادی عقیده داشته باشند. سال جدید به آرزویت می رسی به شرط آن که فعالیت، سرعت عمل و دقت و مشاوره با انسان های دانا را از دست ندهی. سالی پر از تنوع و زیبایی در انتظار توست. آرزوهایت یکی پشت سر دیگری برآورده می شوند. جای هیچ نگرانی نیست. فقط باید صبر و شکیبایی داشته باشی. خوشبختانه آدم مسئولیت پذیری هستی و به وقتش آنچه را که لازم است انجام می دهی. هنگام صحبت کردن کمی تامل کن تا جملات تاثیرگذاری بیابی و به واسطه آنها خودت را در دل دیگران بیشتر جا کنی. سعی کن در سال جدید بیشتر نوآوری داشته باشی و از کارهای همیشگی و تکراری بپرهیزی. از کبر و غرورت کم کن و از تجربه بزرگان خانواده و حتی افراد خبره بهره مند شو. در تعطیلات با خانواده به مسافرت برو و روزهایت را به یادماندنی کن.

فال متولدین اردیبهشت
هرکجا آن شاخ نرگس بشکفد *** گلرخانش دیده نرگسدان کنند
مدتی است احساس می کنی ممکن است به اهدافی که در سر داری، نرسی و موفق نشوی. اما یادت باشد با مثبت اندیشی می توانی زودتر به موفقیت برسی. بدان که در هر کاری خیری و شری وجود دارد؛ پس راضی به رضای خداوند باش. از مطالعه و برنامه ریزی غافل نشو تا به آنچه مدتی است به دنبالش هستی دست یابی. چند وقتی است به فکر هستی تا تغییراتی در کار و محل زندگی ات بدهی که تا آخر تابستان این امر میسر می شود. پس تلاش هایت را کم نکن. با فرارسیدن بهار، تو هم خودت را بهاری کن. در سال جدید برای پیشرفت نیاز به خلاقیت بیشتری داری. شانس تو در شش ماه اول سال، بسیار خوب است و شگفتی های جالب و غیرمنتظره را در زندگی ات خواهی دید. سعی کن تا می توانی با خلوص و نیت قلبی دعا کرده و بر پروردگار توکل کنی تا با یاری او تمام موانع از سر راهت برداشته شوند. از آنجا که فرد خیری هستی، به دیگران کمک می کنی و همیشه بهترین ها را برای همه می خواهی. نزد همگان محبوب هستی و عمر با عزتی هم خواهی داشت. خوشحال باش؛ چون روزهای زیبا و پر انگیزه در راهند.
فال متولدین خرداد
یار ما چون سازد آغاز سماع *** قدسیان بر عرش دست افشان کنند
در سال جدید افکار مشوش و پوچ را از خود دور کن. صبر و تحمل و شکیبایی بیشتری به خرج بده. در سال جدید خودخوری و نق زدن را کنار بگذار. گذشته را فراموش کن و از نو با دید مثبت تری به اطراف بنگر و برنامه ریزی کن. در سال جدید سعی کن با قیافه شاداب تری با آدم ها و زندگی روبه رو شوی، اما اصلا نگران نباش و تا می توانی با اراده بیشتری روزهایت را آغاز کن و بر طبق نظر دیگران، برای زندگی ات برنامه ریزی نکن. از حالا مشغول خانه تکانی هستی و تلاش می کنی هر چیزی را که اضافه به نظرت می رسد، بیرون بریزی و فضای بازتری را برای کار و زندگی ایجاد کنی. به زودی تصمیم مهمی باید بگیری که برایت خیلی سخت است. اگر هنوز ازدواج نکرده ای، عشقی که به دنبالش بودی، به سراغت می آید. اما باید همه جوانب را در نظر بگیری و با درایت کامل، زندگی جدیدت را آغاز کنی؛ سال پر مسئولیتی را خواهی داشت و وظایف سنگینی بر دوشت خواهد بود که باید با دقت بیشتری آنها را انجام بدهی تا به اوج قله موفقیت برسی. در فصل بهار بکوش با شکوه و زیبایی طبیعت، همراه شوی و اعتماد به نفست را بالا ببری و از بی حوصلگی دربیایی، به سفر برو تا آب و هوایی عوض کنی و برای فعالیت در سال جدید آمادگی کامل داشته باشی.
فال متولدین تیر
ای جوان سرو قد گویی بزن *** پیش از آن کز قامتت چوگان کنند
در سال جدید بیشتر مراقب کلماتی باش که در صحبت هایت به کار می بری. از راه حق و حقیقت دور نشو؛ چراکه ناراستی هرگز پنهان نمی ماند. آن هایی که مشغول به تحصیل یا در حال تجارت خارجی هستند، باید تلاش و صبوری بیشتری به خرج بدهند؛ چون موفقیتی بی نظیر در انتظارشان خواهد بود. به خاطر نعمت سلامتی و خانواده شایسته ای که داری، شاکر باش و صدقه دادن را فراموش نکن. به زودی وارد سال جدید می شوی که پر از اتفاقات گوناگون است و البته خودت هم سعی می کنی برخی از آن ها را پیش بینی کنی. خوشحال باش؛ چرا که سال خوبی را در پیش داری و حتی می توانی به خواسته هایی که سال هاست در ذهن داری، برسی و به خوبی هم از پس انجام کارها و برطرف کردن مشکلات برمی آیی؛ پس ضمن شکر پروردگار، از امواج منفی که در اطرافت حس می کنی، دوری کن و یادت باشد گاهی در زندگی آدم ها طوفان هایی برپا می شود که البته زودگذرند. بیشتر دل به کارهایت بده و از زمانی که برای خودت گذاشته ای، استفاده بهینه کن و تا می توانی از دلمشغولی هایی مانند فضای مجازی دوری کن. در تعطیلات عید، ضمن خوشگذرانی به برنامه غذایی ات بیشتر توجه کن و بها بده.
فال متولدین مرداد
عاشقان را بر سر خود حکم نیست *** هرچه فرمان تو باشد، آن کنند
از کسی دلخوری و شاید هم با او قطع رابطه کرده ای، اما ناراحت نباش چون موضوعی که میانتان اختلاف انداخته است به زودی حل خواهد شد و تا چند ماه دیگر همه مسائل را فراموش می کنی. پس مثبت فکر کن و خودت را آزار نده و کاری کن که آن اخم ها و دلخوری ها جایشان را به شادی و لبخند بدهند. سال کهنه را به خوبی و خوشی به پایان می رسانی و باز سال نو را که برایت پر از موفقیت است، با خانواده جشن می گیری. در پایان سال سعی کن اگر دل کسی را شکسته ای و یا خاطر کسی را آزرده ای، هرچه زودتر قدم پیش بگذاری و اجازه ندهی اخمی بر چهره اش باقی بماند. شاید امسال از لحاظ مالی در مضیقه بودی و آنچنان که می خواستی، پیشرفت و موفقیت مالی نداشته ای. درست است که برای ما آدم ها شکست مالی بسیار سخت است، اما ناامید نباش. چون یک سال تمام وقت و فرصت جبران داری تا با مطالعه، برنامه ریزی و مشورت با افراد خبره در این زمینه توان مالی ات را بیشتر و بالا ببری. برای انجام کارهایی برنامه ریزی کن که تو را به آرامش می رسانند.
فال متولدین شهریور
مردم چشمم به خون آغشته شد *** در کجا این ظلم بر انسان کنند؟
سعی کن راز محبوبیت اجتماعی را کشف کنی تا شانس موفق شدنت در کارها بیشتر شود. شاید اوایل تعطیلات به سفر نروی، اما بالاخره به مسافرتی شاد و مفرح خواهی رفت. در این سال جدید سعی کن بیشتر برای دیدارهایت برنامه داشته باشی و حتما به دید و بازدیدها برو و خودت را در جامعه نشان بده و تا می توانی قدر این روزها را بدان. شاید دیگر فرصتی برای جبران فراهم نشود. به بزرگ ترهایی که در اطرافت هستند یا با تو زندگی می کنند بیشتر احترام بگذار. یادت نرود که هرکجا که باشیم، هر تصمیمی که بگیریم و هر کاری برای خود یا دیگران انجام بدهیم، پروردگار ناظر ماست و اوست که می تواند در فراز و نشیب زندگی به دادمان برسد؛ پس از دعا کردن دست برندار و هر لحظه به او توکل کن. هر روز با روحیه و انرژی مثبت، اعتماد به نفست را تقویت کرده و با برنامه ریزی جامع و کامل خودت را برای فصل تابستان آماده کنی؛ چرا که باید کارهایی کاملا متفاوت انجام بدهی تا بتوانی در زمان کوتاهی مسیر زندگی ات را تغییر دهی و به موفقیت برسی.
فال متولدین مهر
پیش چشمم کمتر است از قطره ای *** آن حکایت ها که از طوفان کنند
دوست داری در موقعیت بهتری قرار بگیری، پس با برنامه ریزی صحیح، شرایط دلخواه را برای خودت ایجاد کن. به زودی امکانات خوبی برایت فراهم می شود که اگر از آن ها خوب استفاده کنی به موفقیت و پیشرفت چشمگیری می رسی. یادت باشد هر کسی مثل تو این شانس را ندارد؛ پس از آن خوب استفاده کن. سال پر برکت و شادی پیش رو داری و همه چیز به خوبی و همان طور که می خواهی برایت پیش می رود. گرچه سال خوبی را هم گذراندی و توانستی درس های زیادی از اطرافیانت بگیری و هر روز به تجربه ات اضافه کنی. چند وقتی است نتیجه کارهایی که تاکنون انجام داده ای تو را کمی به هم ریخته است و تو احساس خوبی نسبت به اطرافیانت نداری، اما در سال جدید تصمیم بگیر تا به خاطر اتفاقاتی که رخ می دهند، فورا دیگران را متهم ندانی و به این فکر کنی که شاید مقصر اصلی خودت هستی. در سال جدید مثبت اندیشی ات را تقویت کن و کارهایت را به دست یگانه عالم که تنها پشت و پناه توست، بسپار. خوشبختانه آن قدر انسان باهوشی هستی که بتوانی با تصویرسازی دقیق از خواسته هایت و نیز با برنامه ریزی و تلاش روزافزون به اوج قله موفقیت برسی.
فال متولدین آبان
عید رخسار تو کو تا عاشقان *** در وفایت جان خود قربان کنند
چه مجرد باشی و چه متاهل، امسال برایت سال عشق است و همان چیزی می شود که تو می خواهی و در ذهنت داری. احتمالا بر سر مسائل کاری با نزدیکان خود اختلاف داری که با درایت و تقویت توانایی حل مسئله می توانی آن را برطرف کنی؛ البته نباید انتظار داشته باشی که همه افراد همیشه با تو موافق و هم نظر باشند. یادت باشد یکی از رموز مهم موفقیت، پاکی فکر و زبان است و ناراستی هرگز تو را به مقصد نمی رساند. مدت زیادی در سردرگمی بودی، اما خوشبختانه شرایط ملاقاتی که برایت فراهم شد، خیالت را راحت کرد. در سال جدید، نسبت به مسائل دوروبرت بی تفاوت نباش و بکوش نسبت به آنها عکس العمل مناسبی نشان بدهی. برای خودت نقشه هایی کشیده ای و البته برای رسیدن به آنها تلاش های زیادی هم کرده ای؛ به همین دلیل انتظار داری در سال جدید، همه آنها به ثمر برسند، اما باید صبوری پیشه کنی و ناامید نشوی. سعی کن در سال جدید انعطاف پذیری بیشتری در برابر خانواده، همکاران، دوستان و حتی مشکلاتی که برایت پیش می آیند، داشته باشی. تلاش کن برای گذران تعطیلاتی خوش، همراه با اطرافیانت برنامه دقیقی داشته باشی.
فال متولدین آذر
خوش برآ با غصه، ای دل کاهل راز *** عیش خوش در بوته هجران کنند
در این سال تلاش کن تا بیشتر به دنبال ایده های جدید باشی و واقع بینانه تر تصمیم بگیری و فعالیت کنی. همواره یادت باشد که خواستن توانستن است؛ در غیر اینصورت با ناامیدی مواجه می شوی. تا چند ماه دیگر، با افرادی آشنا می شوی که ایده های بزرگی در سر دارند و می توانند در زمینه رسیدن به آرزوهایت مشاوران خوب و قابل اعتمادی برایت باشند؛ البته تو هم باید خلاقیتت را تقویت کنی تا در نهایت همان چیزی بشود که انتظارش را داری. شکوفه ها به زودی بر سر درختان دیده می شوند و تو هم سعی کن مانند درختان، سبز، تازه و شکوفا باشی. در سال نو کمی اخلاقت را تغییر بده. صلح جو باش و تا می توانی از هیاهو بپرهیز. بهتر است در سال جدید، در زمینه تجارت، عشق و یا هر مسئله مهمی احساساتی عمل نکنی؛ زیرا هم تمرکزت را برای درست انجام دادن کارهایت از دست می دهی و هم زود پشیمان می شوی. اگر محصل یا دانشجو هستی، بهتر است از زمانی که در اختیار داری، نهایت استفاده را ببری. تا می توانی وسایل کهنه، به درد نخور و یا چیزهایی را که دیگر لازمشان نداری از اطرافت جمع کن و اگر قابل استفاده هستند، به نیازمندان ببخش.
فال متولدین دی
سر مکش حافظ ز آه نیم شب *** تا چو صبحت آینه رخشان کنند
تا رسیدن به قله موفقیت چیزی نمانده، فقط باید با مثبت نگری و تلاش بیشتر مسیر را برای خودت هموار کنی؛ البته توکل بر پروردگار را هرگز فراموش نکن و بدان او همیشه در این راه در کنارت می ماند و حمایتت می کند. سال پر خیر و برکتی را آغاز می کنی. در سه ماه اول سال مژده ای بزرگ به خودت و خانواده ات می رسد که تا آخر سال امیدت را بیشتر می کند. در سال جدید باید زاویه دیدت را وسیع تر کرده و کمی عمیق تر به مسائل اطرافت نگاه کنی. خوشبختانه تو انسان قدرتمندی هستی که هم به سادگی می توانی مشکلات و تنش های موجود در رابطه عاطفی ات را برطرف کنی و هم از پس تمام مشکلات پیرامونت بربیایی؛ پس بکوش در سال پیش رو ریسک پذیر باشی و شرایطی را که دوست نداری با درایت خودت تغییر بدهی. اگر تا حالا پیچیدگی هایی در کارهایت داشتی، مطمئن باش که تا چند ماه دیگر همه آنها از بین خواهند رفت. به زودی به یک دورهمی دعوت می شوی و اوقات خوبی را سپری خواهی کرد. در تعطیلات نوروزی مسافرت با خانواده را برایت پیشنهاد می کنم تا بتوانی باقی سال را با انرژی بیشتری به فعالیت بپردازی.
فال متولدین بهمن
شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد *** بنده طلعت آن باش که آنی دارد
اگر فکر می کنی گاهی حقی از تو ضایع می شود، بکوش در سال جدید تغییر رویه بدهی و شجاعانه حقت را بگیری. تا رسیدن به خواسته هایت تلاش شبانه روزی را فراموش نکن و امیدوارانه به هرآنچه در سر داری، عمل کن. در این سال، تلاشت بیشتر می شود و سعی می کنی دست به کارهای گوناگونی بزنی، فعالیت اقتصادی ات بیشتر می شود و ممکن است مجبور شوی معامله ای انجام بدهی که قطعا به نفعت خواهد بود. البته اگر با فکر، برنامه ریزی و مطالعه کافی پیش بروی. در سال جدید باید با کمی درایت و مشورت با افراد با تجربه اوضاع را به نفع خودت برگردانی. اگر کارها را به تنهایی نمی توانی انجام بدهی، با کسی که هم فکر توست، مشورت کن. سعی کن در این سال جدید بیشتر با کسانی معاشرت کنی که انرژی مثبت دارند و می توانند اعتماد به نفس تو را هم تقویت کنند. اگر هنوز عشقی در زندگی ات نداری، ناگهان کسی وارد زندگی ات می شود و تو را به دنیای شیرینی می برد که سال ها در انتظارش بودی. سالی فوق العاده و آینده روشنی پیش رو داری، اگر اعتمادت را به پروردگار روز به روز بیشتر کنی. تا آخر تابستان منتظر پیشنهادهای پردرآمد باش.
فال متولدین اسفند
شیوه حور و پری گرچه لطیف است، ولی *** خوبی آن است و لطافت که فلانی دارد
تولدت مبارک! هرگز شادی خود را به کسی یا چیزی وابسته نکن و در هر تصمیمی که می خواهی برای زندگی و آینده ات بگیری، تحت تاثیر دیگران، از جمله افراد منفی نگر، قرار نگیر و تا می توانی ثابت قدم باش. سال جدید با آمدن فصل بهار همراه است؛ پس تو هم خودت را مانند بهار سرسبز کن. بکوش در سال جدید، قبل از انجام هر کاری، اول بر روی شرایط تمرکز کنی تا هیچ چیز مبهمی برایت باقی نماند. انسان دست و دلبازی هستی، اما باید حساب خرج و دخلت را هم داشته باشی تا در آخر سال کم نیاوری. مدتی است در فکر کسب مهارتی جدید هستی تا بتوانی به واسطه آن، اوضاع مالی ات را سروسامان بدهی. یادت باشد برای کسب مهارت جدید باید بیشتر مطالعه کنی و از دانش افراد خبره بهره ببری؛ حتی بهتر است در کلاسی ثبت نام کنی تا زودتر به نتیجه دلخواهت برسی. در تعطیلات نوروزی چیزهایی را که باعث نگرانی و استرست می شوند و ممکن است اوقات خوشت را از بین ببرند، کنار بگذار و این روزها را هدفمند بگذران. به زودی با اتفاقات جالبی مواجه می شوی که نتیجه آن برایت لذت و خوشی خواهد بود.
انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x