تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مستند آموزشی «بیماران ام اس » توسط فیلمساز البرزی ساخته شد

  • کد خبر : 184854
  • 21 اسفند 1395 - 11:36
مستند آموزشی «بیماران ام اس » توسط فیلمساز البرزی ساخته شد

عباس مهین رنجبر تهیه کننده و کارگردان مستند گفت: آموزش هایی برای بیماران ام اس لازم است که می بایست در خانه بطور مداوم انجام دهند لذا برنامه ای را تولید کردیم تا زیر نظر متخصصان انجمن ام اس ایران این آموزشها را به بیماران بیاموزند.

عباس مهین رنجبر تهیه کننده و کارگردان مستند در گفتگو با کمال مهر گفت: آموزش هایی برای بیماران ام اس لازم است که می بایست در خانه بطور مداوم انجام دهند لذا برنامه ای را تولید کردیم تا زیر نظر متخصصان انجمن ام اس ایران این آموزشها را به بیماران بیاموزند.

وی ادامه داد: این برنامه کمک میکند تا ضمن اینکه بیماران در محل زندگی خود به راحتی ورزش ها و تمرین های خود را بصورت مداوم انجام دهند در بخش هزینه نیز کمک خاصی کردیم. دیگر نیازی نیست بیماران ام اس برای ورزش ها و حرکت های پایه ای مخصوص ام اس هزینه ای پرداخت کنند یا به ناچار از خانه خارج شوند و حتی مشکل رفت و آمد و نبود همراه در مسیر خارج خانه را با این برنامه حذف کردیم.

photo_2017-03-11_07-36-33

رنجبر تاکید کرد: این برنامه در بخش اول در ١٢ قسمت ١۵ دقیقه ای و مرحله ای تولید شده و به دو زبان انگلیسی و عربی نیز ترجمه میشود. ( زیر نویس )

وی تصریح کرد: بعد پخش از سیما دی وی دی های این برنامه در اختیار انجمن های ام اس در سراسر ایران و کشور های دیگر قرار میگیرد تا در حمایت از این بیماران بطور وسیع در اکثر کشورها سهیم باشیم

رنجبر بیان کرد: این برنامه به سفارش انجمن ام اس ایران و مدیر عامل این مجموعه آقای هوشمند و تمام اعضا هیئت مدیره تولید شده است و همچنین مجری طرح این برنامه  کانون آگهی و تبلیغات کلیک  و با همکاری صمیمانه از شرکت یگانه نام  سبز آوران البرز و کانون فرهنگی و دینی آوای بهشت البرز می باشد.

photo_2017-03-11_07-36-41

وی به عوامل ساخت مستند اشاره کرد و عنوان کرد: تهیه کننده و کارگردان عباس مهین رنجبر، مدیر تصویر برداری شایان محمد زاده، دستیار اول و برنامه ریز کیانوش اینانلو، مدیر صحنه آوا رنجبر، تامین تجهیزات سینمایی سینا و عوامل تصویر و دستیاران و تدوین که زحمات زیادی کشیدند می باشد.

رنجبر خاطر نشان کرد: حدود چند ماه مراحل پیش تولید و تحقیقات داشتیم و یک هفته مداوم مراحل ضبط بخش اول را داشتیم و در حال حاضر در مراحل تدوین هستیم ، برای پخش هم هنوز به پیشنهادات فکر میکنم و پیگیر هستیم .

وی در پایان بیان کرد:امیدوارم بنده هم به توان خودم حمایت خود را نشان داده باشم و بیشتر در خدمت این عزیزان باشم که طی مذاکرات صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده بزودی برنامه های ویژه ای تولید خواهیم کرد لذا خبر های خوش برای بیماران ام اس در راه است.

انتهای پیام/

نوشته مستند آموزشی «بیماران ام اس » توسط فیلمساز البرزی ساخته شد اولین بار در کمال مهر پدیدار شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x