تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

آغاز جشن نیکوکاری در ۱۵۰۰ مدرسه استان البرز/ جمع آوری ۲۹ میلیارد تومان از محل کمک های مردمی در سال ۹۵

  • کد خبر : 184460
  • 18 اسفند 1395 - 17:26
آغاز جشن نیکوکاری در ۱۵۰۰ مدرسه استان البرز/ جمع آوری ۲۹ میلیارد تومان از محل کمک های مردمی در سال ۹۵

به نقل از کمال مهر، علی سالاری کیا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه مراسم جشن متمرکز نیکوکاری درمدارس شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران گفت:جشن احسان و نیکوکاری صبح امروز در بیش از ۱۵۰۰ مدرسه با هدف فرهنگ سازی در امر خیر و کمک رسانی به همنوع  در […]

photo_2017-03-08_11-57-13

به نقل از کمال مهر، علی سالاری کیا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه مراسم جشن متمرکز نیکوکاری درمدارس شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران گفت:جشن احسان و نیکوکاری صبح امروز در بیش از ۱۵۰۰ مدرسه با هدف فرهنگ سازی در امر خیر و کمک رسانی به همنوع  در سراسر مدارس استان البرز آغاز شد .

وی درادامه با تاکید براین که به دنبال ارائه آمار و ارقام در مدارس نیستیم افزود: در سال جاری با هدف کمک رسانی و  نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین نسل آینده ۲۵۰ هزار پاکت در بین دانش آموزان استان البرز توزیع شد .

سالاری کیا هم چنین تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده از مدارس بین دانش آموزان نیازمند توسط اداره آموزش و پرورش توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان این که در سال جاری هفته نیکوکاری را از ۳ روز به ۳ ماه افزایش داده ایم  اظهار داشت: تاکنون مبلغ ۲۹ میلیارد تومان از کمک های مردمی در قالب صدقه ،اکرام و…. دریافت شده است که مطابق با آمار پیش بینی شده در ابتدای سال ۹۵ است.

  وی ضمن اشاره به اینکه  این مبلغ تنها ۴۰ درصد از میزان خدمات ارائه شده به نیازمندان است گفت: تلاش براین است تا بیشترین درصد خدمات رسانی به نیازمندان  از محل کمک های مردمی تامین شود.

سالاری کیا در پایان با بیان این که مراسم جشن نیکو کاری روز پنج شنبه در تمامی مراکز کمیته امداد و روز جمعه در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی در روزهای باقیمانده سال آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را به منظور خدمت به مردم بی بضاعت و کم بضاعت در روزهای پایانی سال دارد.

نوشته آغاز جشن نیکوکاری در ۱۵۰۰ مدرسه استان البرز/ جمع آوری ۲۹ میلیارد تومان از محل کمک های مردمی در سال ۹۵ اولین بار در کمال مهر پدیدار شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x