تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

امیدوارم حسن فتحی کارگردان «کنتس سلما» شود/ ساخت در نیمه دوم ۹۶

  • کد خبر : 184224
  • 17 اسفند 1395 - 16:01

علی معلم تهیه کننده سینما که مدتی پیش پروانه ساخت «کنتس سلما» را دریافت کرده است، گفت: هنوز برنامه ای برای ساخت «کنتس سلما» نداریم، تا پیش از این قرار بود تا حسن فتحی کارگردان این پروژه به ما اطلاع دهد که چه زمانی می تواند فیلم را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش کمال مهر به نقل از مهر؛ علی معلم تهیه کننده سینما که مدتی پیش پروانه ساخت «کنتس سلما» را دریافت کرده است، گفت: هنوز برنامه ای برای ساخت «کنتس سلما» نداریم، تا پیش از این قرار بود تا حسن فتحی کارگردان این پروژه به ما اطلاع دهد که چه زمانی می تواند فیلم را جلوی دوربین ببرد.

وی ادامه داد: از ابتدا قرار بود بعد از پایان ساخت سریال «شهرزاد» تولید «کنتس سلما» آغاز شود، اما همچنان هیچ خبری از وضعیت «شهرزاد» و زمان به پایان رسیدن آن نیست.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: بی شک در سال ۹۶ و در ۳ ماه دوم سال «کنتس سلما» جلوی دوربین می رود، اما اینکه حسن فتحی به عنوان کارگردان بتواند با ما همکاری کند یا خیر، بستگی به خود این کارگردان دارد.

معلم در پاسخ به این پرسش که پیش از این نام محمد امامی به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم، منتشر شده بود و در حال حاضر شرایط تهیه کنندگی این فیلم چگونه است؟ بیان کرد: محمد امامی پیش از این اعلام کرده بود که تمایل به همکاری برای تهیه کنندگی این پروژه سینمایی دارد، اما هیچگاه به مرحله تصمیم گیری نرسید.

تهیه کننده فیلم «آل» با اشاره به اینکه چند پروژه برای تولید در دست داشت، توضیح داد: متاسفانه بسیاری از فیلمنامه های مورد نظر اصلا رضایت بخش نبود و بیشتر یک داستانک بودند تا یک فیلمنامه و من علاقه ای به ساخت چنین فیلم هایی ندارم.

وی بیان کرد: بی شک من در تلاش هستم تا «کنتس سلما» را جلوی دوربین ببرم و مطمئنا این اتفاق رخ می دهد. البته امیدوارم این فیلم بتواند با کارگردانی حسن فتحی جلوی دوربین برود.

معلم در پایان با اشاره به اینکه این فیلم، داستان دختری ۱۷ساله است که در مسیر زندگی با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه است تا به سن میانسالی می‌رسد، گفت: برای شخصیت اصلی این فیلم به زودی و بعد از عید فراخوان بازیگر منتشر می کنیم تا فرد منتخب را به درستی آموزش دهیم که بتواند نقش مورد نظر را به خوبی بازی کند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x