تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

آغاز طرح نظارت و بازرسی بر باز

  • کد خبر : 183497
  • 08 اسفند 1395 - 15:09
آغاز طرح نظارت و بازرسی بر باز

مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ان را با واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان فردیس به شماره ۳۶۶۷۷۸۵۸ در میان گذارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع تخلف اقدام کنند.

740

محمد مهرور مسئول اتاق اصناف شهرستان فردیس روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگار کمال مهر از شروع طرح نظارت و بازرسی بازار در این شهرستان خبر داد.

وی دراین خصوص گفت: با توجه به ایام پایانی سال از ۱ اسفند ماه طرح نظارت و بازرسی بر مراکز خدماتی مانند بازار پوشاک،میوه و…  با ۸ بازرس  در سطح شهرستان  فردیس آغاز شده است.

مهرور هم چنین تصریح کرد : مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ان را با واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان فردیس به شماره ۳۶۶۷۷۸۵۸ در میان گذارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع تخلف اقدام کنند.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه بهاره در سطح شهرستان فردیس گفت: اقدامات اولیه جهت برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان فردیس درحال انجام است و امیدواریم این نمایشگاه به زودی در مجاورت حوزه ۳۱۳ شهید دستواره برگزار و انواع خدمات مورد نیاز  را به شهروندان فردیسی ارائه نماید.

مسئول اتاق اصناف شهرستان فردیس در خصوص برپایی غرفه های فروش میوه شب عید در شهرستان فردیس گفت: حداقل ۱۰ غرفه فروش مستقیم میوه در شهرستان فردیس در نظر گرفته شده اند که  از ۲۵ اسفند ماه کار خود را اغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x