تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کارگاه «مجری گری و فن بیان» در کرج برگزار شد+عکس

  • کد خبر : 182451
  • 02 اسفند 1395 - 17:05
کارگاه «مجری گری و فن بیان» در کرج برگزار شد+عکس

علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز با اعلام این خبر عنوان کرد: این کارگاه با هدف آشنایی علاقه مندان به گویندگی ،مدیران میانی و کارشناسان مشاغل مختلف که خواهان ارتقائ موقعیت اجتماعی و شغلی هستند ؛طراحی و برگزار شد.

به گزارش کمال مهر؛ کارگاه مجری گری،فن بیان و سخنوری با تدریس علیرضا علیا از مجریان و بازیگران توانمند کشور به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در سالن کنفرانس بسیج هنرمندان برگزار شد.

علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز با اعلام  این خبر عنوان کرد: این کارگاه  با هدف آشنایی علاقه مندان به گویندگی ،مدیران میانی و کارشناسان مشاغل مختلف که خواهان ارتقائ موقعیت اجتماعی و شغلی هستند ؛طراحی و برگزار شد.

وی ادامه داد: کارگاه مجری گری،فن بیان و سخنوری با تدریس علیرضا علیا از مجریان و بازیگران توانمند کشور به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در سالن کنفرانس بسیج هنرمندان برگزار شد.

امیرکمالی تاکید کرد: برای یادگیری فن بیان باید، قدرت کلامی را باید افزایش داد و از تکنیک‌ها و تمرین‌های عمومی استفاده کرد،  لذا باید بدانید با چه کسی چطور صحبت کنید و با هنر خود کاری کنید که هر کسی از صحبت با شما لذت ببرد و اهداف خود را به گونه‌ای پیش ببرید آن‌طور که می‌خواهید در نتیجه در این کارگاه به کلیه این اصول اشاره و آموزش داده شد.

وی تصریح کرد: امروزه فن بیان جزو مهمترین شاخص‌های کارفرما برای استخدام نیروهای جدید به شمار می‌رود لذا این کارگاه با رویکرد آموزشی در کرج برگزار شد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x