تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

افشای یک نوار صوتی جدید از ترامپ، جنجال‌برانگیز شد

  • کد خبر : 182203
  • 01 اسفند 1395 - 8:45

افشای یک نوار صوتی جدید از مکالمات رئیس‌جمهور آمریکا در یک باشگاه گلف، نگرانی جامعه سیاسی آمریکا را برانگیخته است.

افشای یک نوار صوتی جدید از ترامپ، جنجال‌برانگیز شدبه گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛ به نقل از پُلیتیکو، یک نوار صوتی جدید از افشای جزئیات مصاحبه‌های کاخ سفید از سوی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، در میان هم‌باشگاهی‌های خود، نگرانی جامعه سیاسی این کشور را برانگیخته است.
ترامپ در این نوار صوتی که ماه نوامبر ضبط شده است، با افشای جزئیات محرمانه مصاحبه‌های کاخ سفید برای جذب کارکنان جدید، در ضیافت شام باشگاه گلف «نیوجرسی»، از اعضای این باشگاه می‌خواهد در این جلسات حضور یابند.
رئیس‌جمهور جدید آمریکا که در آن زمان، قرار ملاقات‌های بسیاری با گزینه‌های موردنظر خود برای تشکیل کابینه آینده‌اش داشت، اعضای باشگاه نیوجرسی را برای تماشای این رویداد هیجان‌انگیز دعوت می‌کند.
وی در بخشی از سخنانش، خطاب به افراد حاضر در این ضیافت شام می‌گوید: «فردا با افراد زیادی مصاحبه خواهیم کرد؛ با ژنرال‌ها و دیکتاتورها … اگر خواستید، سری به کاخ سفید بزنید… برای شما جالب خواهد بود … هر پانزده، بیست دقیقه، با افراد مختلفی که قرار است دولت ما را تشکیل بدهند مصاحبه خواهیم کرد.»
این نوار صوتی را یکی از افراد حاضر در این جلسه در اختیار پُلیتیکو قرار داده است. افشای این نوار صوتی باعث بوجود آمدن نگرانی‌ها بابت عدم رعایت احتیاط از جانب رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص مسائل مهم دولتی شده است.
این نخستین‌بار نیست که رئیس‌جمهور جدید آمریکا درخصوص موضوعات مهم سیاسی با دوستان خود براحتی سخن می‌گوید. چند روز پیش نیز وی در عمارت شخصی «مار-ئه-لاگو»، درباره چگونگی واکنش به آزمایش اخیر کره شمالی بحث داغی را با دوستانش به راه اندخته بود.
اینگونه اقدامات ترامپ حتی باعث نگرانی اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا شده است.
عمارت و بنایی تاریخی مار-ئه-لاگو در «پام بیچ»، فلوریدا واقع است. دونالد ترامپ سال ۱۹۸۵ میلادی، آن را خریداری کرد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x