تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رقابت ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در بزرگترین رویداد قرانی استان البرز

  • کد خبر : 181780
  • 29 بهمن 1395 - 12:59
رقابت ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در بزرگترین رویداد قرانی استان البرز

حجت الاسلام محمد صالحی طرح تربیت حافظان قران کریم را در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف تربیت ۱۰ میلیون حافظ قران اعلام کرد.

به گزارش کمال مهر بزرگترین رویداد قرانی در قالب آزمون کتبی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قران کریم صبح امروز پنج شنبه (۲۸ بهمن) با حضور مسئولین اوقاف و امور مساجد در دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در حاشیه این آزمون در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۹۵ قریب به ۱۲ هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده بودند و امروز در سطح استان ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون شرکت کرده اند.
حجت الاسلام محمد صالحی طرح تربیت حافظان قران کریم را در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف تربیت ۱۰ میلیون حافظ قران اعلام کرد و افزود: از سال ۹۱ تا کنون قریب به ۸۰ هزار نفر سهمیه البرز برای حضور در این رقابت ها بوده و البرز ۱۲۰ حافظ کل قران کریم را تا کنون پرورش داده است.
وی افزود: شرکت کنندگان در رشته های حفظ ۳۰ جزء، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء،حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزءو حفظ موضوعی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و پس از قبولی در آزمون گواهی پایان دوره به آنها اعطا خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در خاتمه با بیان اینکه ۲ هزار نفر از شرکت کنندگان در مسابقات قران از زندانیان هستند اظهار داشت: حضور پر شور بانوان در رقابت های قرانی نقطه عطفی برای کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود چرا که تربیت فرزند صالح و انسجام خانواده در گرو فعالیت بانوان در عرصه فرهنگ و قران است.
امنبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x