تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سید حسن نصرالله: الگوی ما شهدای مقاومت هستند/ برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد

  • کد خبر : 181796
  • 29 بهمن 1395 - 12:44
سید حسن نصرالله: الگوی ما شهدای مقاومت هستند/ برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد

دبیرکل حزب الله لبنان با سخنرانی در مراسم” گرامیداشت «فرماندهان شهید» مقاومت اسلامی”، از مقام شامخ شهداء تمجید کرد.

سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از “العهد”؛ “سید حسن نصرالله” –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم ” گرامیداشت «فرماندهان شهید» ”  که در شهرک “شیث نبی” واقع در منطقه “البقاع” برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: “سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.
باری دیگر به خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و خانواده شهید حاج عماد مغنیه تبریک و تسلیت عرض میکنیم. تصویر واقعی حزب الله و مقاومت اسلامی، همان تصویر شهید سید عباس، شیخ راغب و حاج عماد است.”
“سید حسن نصرالله” افزود: “فرماندهان ما سردمداران پیروزهایی هستند که در زمان حیاتشان این پیروزی ها را به دستان خود رقم زدند.”
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: “امسال، ما به عنوان تهدید شماره یک اسرائیل لقب گرفتیم و این برای ما مایه افتخار است. آنگونه که به نظر می رسد طرحی اسرائیلی سعی در اعمال فشار بر مردم لبنان و به ویژه فضای مقاومت دارد.
حتی اگر “ترامپ” به “نتانیاهو” اجازه دهد و یا او را به جنگ علیه ما تشویق کند؛ ما از این موضوع باکی نداریم. از سال ۲۰۰۶ تاکنون، مدام می‌شنویم که اسرائیل از جنگ آینده علیه لبنان سخن می گوید و تهدید می کند. آن حمایت عربی که سال ۲۰۰۶ به اسرائیل اجازه جنگ داد، امروز نیز بیشتر از آن زمان وجود دارد. برخی کشورهای عربی وجود دارند که آماده تأمین مالی جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان هستند.”
سید حسن نصرالله تصریح کرد: “قدرت حزب الله در کنار موضع ثابت و محکم “میشل عون” –رئیس جمهور لبنان- عنصر اساسی قدرت است؛ مادامی که قدرت داریم، اسرائیل چه امروز و چه در آینده از جنگ علیه لبنان بازداشته می شود. دشمن اگر احساس کند که مقاومت ضعیف شده است، به آغاز جنگ ترغیب خواهد شد. از دشمن می خواهم که کلاهک های هسته ای “دیمونا” را منهدم کند. مخازن آمونیاک دشمن هرکجا که باشد در تیررس ماست. نیروی هوایی اسرائیل علی رغم تأثیرگذاری خود، نمی تواند در جنگ سرنوشت ساز باشد. هر کشتی ناقل آمونیاک، گویی حاوی پنج بمب هسته ای است.”
سید مقاومت خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داد: اگر تیپ های نظامی شما به جنوب لبنان بیاید، چه برسر آنها خواهد آمد؟! دشمن می‌داند که اگر موشک های ما به کلاهک های هسته ای “دیمونا” اصابت کند، چه بلایی بر سر خودشان و رژیمشان خواهد آمد. تخلیه مخازن آمونیاک در حیفا نشانگر باور قلبی دشمن به قدرت و توان مقاومت در لبنان است.”
اسرائیل به خوبی دانسته است که مقاومت دیگر در خاک خود نمی ماند تا فقط در آنجا بجنگد. مقاومت بدترین احتمالات را در نظر دارد و ارتش و دولت نیز باید اینگونه باشند. مردم باید راحت باشند، ولی مقاومت نباید استراجت کند. دشمن اگر گمان می کند که برای آغاز جنگ جدید اطلاعات کافی دارد، سخت در اشتباه است. قطعا به واسطه آنچه پنهان کرده ایم غافلگیر خواهید شد و آنچه ما پنهان کرده ایم، سرنوشت هر جنگ و یا حماقتی که از شما سر بزند را تغییر خواهد داد. هنگامی که رئیس جمهور “عون” در نشست اتحادیه عرب از قدس و مقاومت سخن گفت، ناراحت شدید.”
سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم فلسطین گفت: “فرو افتادن نقاب از چهره منافقانی که طی ده ها سال به شما دروغ گفته اند، اتفاق مهمی است؛ شما نباید تسلیم شوید و بلکه باید به مقاومت و اعتماد به این گزینه ادامه دهید. مهمترین و بزرگترین اشکال مقاومت در فلسطین، همان انتفاضه قدس و عملیات فردی است. منطقه و جهان بر همین منوال باقی نخواهد ماند و تمام توطئه ها از بین خواهد رفت. از دل فتنه ها و توطئه ها نسل هایی از مقاومت متولد می شوند که بادستان خود پیروزی های سرنوشت ساز را رقم می‌زنند و چهره منطقه را تغییر می دهند. آنچه در اطراف ما اتفاق می افتد، نشانه انحلال مسئله فلسطین نیست، بلکه نشانه انحلال منافقانی است که به مردم فلسطین دروغ می گویند. چشم انداز، چشم انداز امیدواری و آینده روشن است و هیچ کس نمی تواند به قضیه فلسطین پایان دهد.”
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه به موضوع بحرین پرداخت و گفت: “بحرین کشوری تحت اشغال است و استقلال ندارد؛ نیروهای سعودی، آنجا مردم بحرین را سرکوب می کنند. تصمیم اعدام آن سه جوان، تصمیمی سعودی و نه بحرینی بود؛ راه نجات در بحرین، شنیدن خواسته های مردم و حل و فصل جدی و واقعی آن است. اگر کسی گمان می کند که مردم بحرین پس از شش سال خسته خواهند شد، باید روزهای کوتاه گذشته را بنگرد و بداند که این مردم تسلیم نخواهند شد.”
وی با اشاره به جنگ یمن تأکید کرد: “اطلاعات موثق نشان می دهد که اسرائیل در تجاوز به یمن شریک است. آنچه در یمن اتفاق می افتد، اسطوره و معجزه ای واقعی است که مردم یمن آن را رقم می زنند. در یمن مردمی حضور دارند که می گویند “هیهات منا الذله” و هر ملتی که این شعار سرلوحه کار آن باشد، قطعا خونش بر شمشیر پیروز خواهد شد.”
سید مقاومت در پایان گفت: “ما اکنون در آستانه پیروزی بر طرح آمریکایی-سعودی- اسرائیلی تحت عنوان “داعش” قرار داریم. ما در مقابله با تمام طرح های توطئه ای اعم از اسرائیل، داعش و یا گروه های تکفیری ثابت قدم ایستاده ایم. مسئولان آمریکایی خود گفته اند که داعش دست‌پروده آمریکا و عربستان است. شکی نیست که خاستگاه داعش، عربستان سعودی و همسو با منافع اسرائیل است. عربستانی که داعش را پرورانده، در کنار آمریکا، مسئول خون صدها هزار شهید است. خطاب به فرمانده هان شهیدمان می گوئیم: “ما به راه شما ادامه می‌دهیم و با دادن خون و جگرگوشه های خود، وصایای شما را حفظ خواهیم کرد.”
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x