تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

رقابت ۱۰۰۲ نفر در چهارمین دوره مسابقات هنرجویان در البرز

  • کد خبر : 181252
  • 26 بهمن 1395 - 8:22
رقابت ۱۰۰۲ نفر در چهارمین دوره مسابقات هنرجویان در البرز

غلامحسین شادروحی با بیان اینکه آزمون فنی و حرفه ای در استان البرز ۲۵ اسفند در ۴ حوزه برگزارشد افزود: در این دوره از مسابقات علمی – عملی ۵۲۲ هنرجو در قالب ۲۷۴ دانش آموز پسر و ۲۴۸ دانش آموز دختر شرکت کردند.

به گزارش کمال مهر رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان البرز در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری چهارمین دوره مسابقات علمی – عملی استانی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی مرحله علمی استانی هنرجویان هنرستان های کاردانش با هدف ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

غلامحسین شادروحی با بیان اینکه آزمون فنی و حرفه ای در استان البرز ۲۵ اسفند در ۴ حوزه برگزارشد افزود:  در این دوره از مسابقات علمی – عملی ۵۲۲ هنرجو در قالب ۲۷۴ دانش آموز پسر و ۲۴۸ دانش آموز دختر شرکت کردند.
وی آمار شرکت کنندگان مسابقات علمی – کاربردی را ۴۸۰ هنرجو اعلام کرد و اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها ۲۷۵ دانش آموز پسر و ۲۰۵ دانش اموز دختر حضور داشتند.

رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان البرز در خاتمه با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در مجموع یک هزار و ۲ نفر هستند خاطر نشان داشت: برندگان این مرحله از مسابقات اسفند ماه ۹۵ در مرحله عملی به رقابت خواهند پرداخت.
منبع :  البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x