تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

درست کردن گردنبند با کاغذ

  • کد خبر : 181024
  • 25 بهمن 1395 - 12:43
درست کردن گردنبند با کاغذ

گردنبند زیبای ساخته شده با کاغذ

به گزارش کمال مهر به نقل از پرشین وی:

این گردنبند کاغذی با دانه‌های مروارید ترکیب می‌شود و به همین خاطر زیبایی بیشتری پیدا می‌کند. اگر رنگ کاغذها و مرواریدها را با دقت انتخاب کنید، می‌توانید یک گردنبند کاغذی شیک و منحصر به فرد بسازید.
گام اول : وسایل مورد نیاز

تهیه کردن وسایل لازم
نوارهای کاغذی مخصوص کوئیلینگ – خودتان هم می‌توانید این نوارها را بسازید
مروارید سفید ۱۰ میلیمتریمروارید سفید ۸ میلیمتری
مروارید سفید ۶ میلیمتری
مروارید سفید نصفه
زنجیر فلزی
حلقه گرد نقره ای
سوزن ته گرد نقره ای
سوزن چشمی‌نقره ای
گیره آهنربایی گرد ۱۱٫۵ در ۶ میلیمتر
دم باریک
قلم رولی
موچین
چسب سفید
گام دوم : گلبرگ‌های کاغذی را بسازید

درست کردن گلبرگ کاغذی
یک تکه از نوار کاغذی بنفش کمرنگ ببرید و آن با قلم رولی به شکل دایره بپیچید (به تصویر دقت کنید). با چسب سفید سر نوار کاغذی را به بدنه بچسبانید تا شکل گرد کاغذ حفظ بشود. حالا با فشار انگشتان دست، شکل دایره ای را به شکل اشک تبدیل کنید.
با همین روش چند اشک کاغذی دیگر هم بسازید. تعداد اشک‌هایی که می‌سازید به طرحی که برای گردنبند کاغذی در نظر دارید، بستگی دارید.
گام سوم : گل‌ها را بسازید

ساختن گل ها
با چسب سفید پنج اشک کاغذی را بهم بچسبانید تا یک گل شکل بگیرد. بعد از اینکه همه اشک‌ها را بهم چسباندید و چند گل کاغذی ساختید، یک مروارید سفید نصفه وسط هر کدام شان بچسبانید.
گام چهارم : مرواریدها را وصل کنید

وصل کردن مروارید ها
از یک مروارید ۱۰ میلیمتری، سه مروارید ۸ میلیمتری و پنج مروارید ۶ میلیمتری سوزن چشمی‌کوچک رد کنید. با دم باریک سر دیگر سوزن‌ها را هم حلقه کنید. سپس سه مروارید ۶ میلیمتری را به سه مروارید ۸ میلیمتری وصل کنید. دو مروارید ۶ میلیمتری را هم بهم وصل کنید.
طبق راهنمای مرحله دوم، هفت دایره کاغذی دیگر هم بسازید. به هر دو طرف گل‌های کاغذی که در مرحله قبل ساختید، یک دایره کاغذی بچسبانید. به یکی از سه گل کاغذی هم یک دایره کاغذی دیگر بچسبانید (به تصاویر دقت کنید). با استفاده از یک حلقه فلزی، یک مروارید ۱۰ میلیمتری از این دایره کاغذی آویزان کنید.
حالا گل‌های کاغذی را با حلقه فلزی بهم وصل کنید و به گل کاغذی آخر دو مروارید ۶ میلیمتری آویزان کنید.
گام پنجم : زنجیر را وصل کنید

وصل کردن زنجیر
در این مرحله فقط یکی از دایره‌های کاغذی روی گل‌ها آزاد مانده است. یک دسته مروارید شش تایی با اندازه‌های مختلف بسازید و آن را به این دایره کاغذی وصل کنید.
دو تکه از زنجیر فلزی ببرید (تقریباً هم اندازه) و آنها را مطابق تصویر به دو طرف گردنبند وصل کنید. حالا دو قسمت گیره آهنربایی را به این دو زنجیر وصل کنید تا قفل گردنبند کاغذی هم آماده بشود. برای اتصال گیره از حلقه فلزی استفاده کنید.
گردنبند کاغذی و مروارید آماده است

گردنبند کاغذی
با همین روش ساده و ارزان می‌توانید چندین مدل گردنبند کاغذی متنوع بسازید. از اشکال مختلف کوئیلینگ استفاده کنید و سعی کنید رنگ آنها را به بهترین شکل با مرواریدها ترکیب کنید. فقط به شکل گل اکتفا نکنید و از اشکال دیگر هم در ساخت گردنبند کاغذی استفاده کنید.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x