تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ بهمن ماه

  • کد خبر : 181044
  • 25 بهمن 1395 - 10:21
تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ بهمن ماه

بارش برف و برودت هوا در برخی از استان های کشور و آبگرفتگی و احتمال جاری شدن سیل منجر به تعطیلی مدارس شد.

به گزارش «کمال مهر» روابط عمومی آموزش و پرورش مدار برخی از استان های کشور را به دلیل بارش برف و لغزندگی و همچنین برودت هوا تعطیل اعلام کرد.
۰۹:۲۰*تعطیلی مدارس بخش های مختلف قم

اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همه مدارس بخش‌های خلجستان، کهک و سلفچگان امروز دوشنبه در نوبت صبح به علت بارش برف و سرمای هوا تعطیل شده است.

۰۹:۱۷ * مدارس مهدیشهر،شهمیرزاد و فولادمحله تعطیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدی‌شهر گفت: با توجه به شدت بارش برف و لغزندگی معابر مدارس همه مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم و نیز متوسطه دوره اول و دوم شهرهای مهدی‌شهر و شهمیرزاد و نیز روستای فولادمحله امروز تعطیل است.
 ۰۹:۱۰ *بارش برف برخی از مدارس استان زنجان را به تعطیلی کشاند
طوماری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت:به دلیل بارش برف و هوا مدارس هرسه مقطع مناطق ایجرود, ماهنشان, انگوران, خدابنده, سجاسرود, ابهر, خرمدره, سلطانیه, بزینه رود, افشار و مقطع ابتدایی و متوسطه اول نواحی یک و دو امروز دوشنبه ۲۵ بهمن شیفت صبح تعطیل اعلام می شود.
۰۸:۲۴ *تعطیلی مدارس ۳ شهرستان هرمزگان در پی بارندگی

دانش هاشمی پور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : کلیه مقاطع مدارس شیفت صبح شهرستان های پارسیان، حاجی آباد ، بستک و بخش جناح به دلیل بارندگی و آبگرفتگی معابر تعطیل است.

۰۸:۱۶* برخی مدارس کردستان تعطیل و برخی با تاخیر آغاز می‌شود
به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر امروز دوشنبه برخی مدارس کردستان تعطیل و برخی با تاخیر آغاز می‌شود.
روابط عمومی اداره‌ کل آموزش و پرورش کردستان به دلیل تداوم بارش برف و لغزندگی معابر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵  کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بیجار، قروه، دیواندره و دهگلان و مناطق کرانی و سریش اباد در سطح شهر و روستا تعطیل اعلام کرد.
همچنین آغاز به‌ کار مدارس سطح شهر و روستایی شهرستان سنندج از ساعت ۹ صبح است.
۰۷:۰۰ *مدارس و دانشگاه های همدان تعطیل شد/ تاخیر یک ساعت و نیم در ادارات همدان

مدارس و دانشگاه های استان همدان به علت بارش برف، در نوبت صبح تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: با توجه ریزش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی همدان امروز دوشنبه تعطیل و ادارات نیز با یک ساعت و نیم تاخیر باز می شوند.

۶:۰۴*تعطیلی برخی مدارس در استان مرکزی
مدارس هشت شهرستان و دو منطقه آموزش و پرورش استان مرکزی تعطیل اعلام شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد با توجه به  بارش برف و کولاک در برخی مناطق و مشکلات تردد جاده ای:کلیه مدارس شهر و روستا در همه دوره های تحصیلی ،نوبت صبح ،شهرستانهای اراک (نواحی ۱ و ۲ )، شازند، خنداب، آشتیان، فراهان،  تفرش،  کمیجان، زرندیه و مناطق سربند و نوبران در روز دوشنبه ۲۵ بهمن تعطیل شد.
 در این اطلاعیه به وضعیت فعالیت مدارس در نوبت بعد از ظهر اشاره نشده است.

۰۶:۵۹*بارش برف و برودت هوا ، مدارس برخی از شهرهای  لرستان را به تعطیلی کشاند
سرپرست اداره  کل آموزش و پرورش لرستان دقایقی قبل گفت : با توجه  به درخواست برخی از فرمانداران و تایید مدیریت بحران استان به بارش شدید برف ، برودت هوا ،قطع برق و مسدود شدن راههای ارتباطی  کلیه مدارس شهرهای بروجرد ،الشتر و  نورآباد و بخش های کاکاوند ، زاغه ، بیرانشهر، اشترینان در سری صبح تعطیل است و  در شهرهای خرم آباد ، ازنا ،دورود و بخش های سیلاخور ، پاپی ، ویسیان  هم کلیه مدارس ابتدایی در سری صبح نعطیل و مدارس  دوره های  اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹صبح آغاز خواهند شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان؛در این اطلاعیه آمده است بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت بحران استان  ، طرح تعطیلی مدارس با درخواست فرمانداران و بخشداران و تایید ستاد مدیریت وبحران توسط آموزش و پرورش نهایی و اعلام می شود .
۰۲:۲۳*تعطیلی کلیه مدارس هندیجان در نوبت صبح
 مهران رفیعی، فرماندار هندیجان با اشاره به پیش بینی بارش‌های شدید برای این شهرستان از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح امروز برای این شهرستان، بیان داشت: باتوجه به آبگرفتگی معابر کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان در نوبت صبح دوشنبه تعطیل است.

وی با بیان اینکه فعالیت ادارات و دیگر نهادها به روال عادی برقرار است، گفت: در خصوص تعطیلی نوبت عصر باتوجه به شرایط، تصمیم‌گیری و به مردم اعلام می‌شود.

۲۲:۲۳*تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد : در شیفت قبل ازظهر در کلیبر مدارس مقاطع پیش دبستانی تعطیل است  و مدارس مقاطع ابتدائی با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

درچاراویماق مدارس مقاطع پیش دبستانی  واستثنایی  درشیفت قبل ازظهر تعطیل است و  مدارس مقاطع ابتدائی ، متوسطه ی دوره ی اول و دوم با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹شروع میشود.

۲۲:۳۲*تعطیلی برخی از مدارس استان قزوین

بارش برف و برودت هوا نوبت صبح برخی از مدارس استان قزوین را تعطیل کرد.

به گفته ی خدایار ی مسوول روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان فردا  نوبت صبح  پیش دبستانی ، ابتدایی و دوره اول متوسطه استان تعطیل است .

خدایاری اضافه کرد : تعطیلی مدارس دور دوم متوسطه بستگی به شرایط جوی فردا دارد و تا ساعت هفت صبح دوشنبه اعلام می شود.

۲۳:۲۳*تعطیلی برخی مدارس اردبیل

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد : مدارس استان اردبیل به دلیل بارش شدید برف در شیفت صبح
تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس لفور سوادکوه

محمود رضا علیزاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران  ،گفت: به دلیل بارش سنگین برف و برودت سرما و یخبندان همه مدارس لفور سوادکوه اعم از پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و پیش دانشگاهی در دو شیفت صبح و عصر امروز تعطیل است.

انتهای پیام/پ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x