تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حضور سپید!

  • کد خبر : 180722
  • 23 بهمن 1395 - 9:00

۲۲ بهمن و راهپیمایی پرشور مردم دارالمجاهدین همدان در یک روز برفیامروز حضور مردم دارالمجاهدین همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن «سپید» بود درست به رنگ برفی که پهنای زمین راا پوشانده بودو خبر از روزهای خوشی می‌داد برای آینده انقلاب!

به گزارش کمال مهر به نقل از فارس از همدان : امروز ۲۲ بهمن است، سالروز غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی، روز «بصیرت»، «استقلال» و «آزادی».
امروز مردم دارالمومنین همدان آمدند تا باز هم لبیک‌گوی ندای رهبرشان باشند، آمدند تا حمایت خود را از انقلاب نشان دهند، آمدند تا بگویند «هستند» تا پای جان!
از دیشب برف زیبای زمستانی به یاد روزهای شیرین بهمن ۵۷ بر زمین نشسته است، برفی که نه تنها مانعی بر حضور پرشور مردم نشد که نعمتی بزرگ از سوی پروردگار برای این روز بزرگ دیده شد.

همه آمده بودند، از خرد و کلان گرفته تا مرد و زن، مردم چتر در دست زیر برف زیبای این روز زیبا صحنه‌های زیباتری را رقم زدند، می‌خواستند نشان دهند زیر چتر انقلاب گرد آمده‌اند و گستره این چتر به پهنای آرمان بزرگ انقلاب اسلامی است.
«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» ورد زبان راهپیمایان بود، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه‌گر» هم غلیظ‌تر از هر شعاری فریاد زده شد تا دنیا بداند مردم حامی رهبر عزیزشان هستند و تنهایش نمی‌گذارند.

«این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است» و «هیهات من‌الذله» هم باصلابت‌تر و کوبنده‌تر سر داده می‌شد پلاکاردهایی هم که در دست مردم بود روح استکبارستیزی و دشمن‌شناسی را فریاد می‌زد.
امروز حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن «سپید» بود درست به رنگ برفی که پهنای زمین را پوشانده بود و خبر از روزهای خوشی می‌داد برای آینده انقلاب!
انتهای پیام/ ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x