فهرست نامزدهای دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران/تقدیر از 80 اثر برتر تبلیغات ایران

هوشمند سفیدی رئیس «جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» با اعلام این مطلب، اظهار داشت: این جشنواره پس از دریافت آثار و گزینش‌های اولیه، نهایتاً 830 اثر را در فرآیند داوری قرار داد و در نهایت 120 اثر به‌عنوان نامزد معرفی شده‌اند که در مراسم تحلیل از آن‌ها هشتاد اثر به‌عنوان واجد شرایط دریافت «شاهین» و «دیپلم افتخار» معرفی خواهند شد.
به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی؛ مرکز همایش‌های صداوسیما، ساعت 14 دوشنبه 25 بهمن‌ماه شاهد تجلیل و اعلام نتیجه آرای هیئت‌داوران «جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» با معرفی 80 (هشتاد) اثر برگزیده خواهد شد.
هوشمند سفیدی رئیس «جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» با اعلام این مطلب، اظهار داشت: این جشنواره پس از دریافت آثار و گزینش‌های اولیه، نهایتاً 830 اثر را در فرآیند داوری قرار داد و در نهایت 120 اثر به‌عنوان نامزد معرفی شده‌اند که در مراسم تحلیل از آن‌ها هشتاد اثر به‌عنوان واجد شرایط دریافت «شاهین» و «دیپلم افتخار» معرفی خواهند شد.
سفیدی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد، گفت: در آیین تقدیر از آثار برتر تبلیغاتی، از 20 اثر برگزیده در بخش ویژه تجلیل خواهد شد که 10 اثر مربوط به اقتصاد مقاومتی بوده و تلاش جشنواره، کمک به تبدیل اقتصاد مقاومتی به گفتمان عمومی بوده و بر اساس درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدنظر گرفته است و به همین دلیل به این آثار، علاوه بر اعطای شاهین و لوح سپاس، لوح ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعطاء خواهد شد.
سفیدی آثار تبلیغاتی قابل‌ بررسی ارسال‌شده به جشنواره مرتبط با اقتصاد مقاومتی را 250 اثر اعلام کرد.
وی تعداد برگزیدگان بخش اصلی جشنواره را در زمینه‌های تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات چاپی، تحقیقات مرتبط با تبلیغات، تبلیغات دیداری و شنیداری (پخشی)، برندینگ، تدوین کمپین‌های تبلیغاتی، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و فعالیت‌های روابط عمومی، 60 برگزیده اعلام کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف آثار ارسالی و زمینه‌های تقویت آن‌ها در بیانیه هیئت‌ داوران که در مراسم قرائت خواهد شد، اعلام می‌شود.
رئیس جشنواره تبلیغات با اشاره به لزوم معرفی چهره‌های ماندگار تبلیغات ایران که بیشتر عمر خود را در این صنعت سپری کرده و برای اعتلای آن اهتمام ورزیده‌اند، از معرفی سه چهره شاخص در این جشنواره خبر داد.
او گفت: در این دوره از جشنواره 50 داور، کار داوری را انجام دادند و ناظران سازمان جهانی تبلیغات شاخه ایران بر امر داوری نظارت داشتند.
سفیدی اعلام کرد: در این مراسم، پیام دبیرکل سازمان جهانی تبلیغات به جشنواره ایران نیز قرائت خواهد شد.

نامزدهای دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران معرفی شدند

در بخش آثار تبلیغاتی دیداری و شنیداری به دلیل بالا بودن تعداد آثار، نامزدها سه برابر و در برخی شاخه‌ها دو برابر اعلام شده است. در شاخه‌هایی که تعداد نامزدها محدود است، تعدادی از آثار دریافتی، از لحاظ امتیاز به حداقل 50 درصد دست نیافته و در نتیجه حذف شده‌اند.

بخش ویژه (اقتصاد مقاومتی) مدیریت مصرف (اصلاح الگوی مصرف)
آبفای تهران، پویانمایان قاصدک اراک، توانیر، فولاد مبارکه اصفهان
ترویج مصرف کالاهای داخلی و کاهش واردات
آتی بال، بانک تجارت، پذیرش آگهی البرز، تدبیر پاسارگاد شرق، روزنه ارتباط، شهرداری اصفهان، شهرداری رشت، نگین هزاره سوم
بخش ویژه (مسئولیت اجتماعی) مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های زیست‌محیطی
آگه‌سازان، اشاره، ایرانول، بادکوبه، بانک مسکن، پنجره هنر، تدبیر پاسارگاد شرق، سروش سیما، شبکه آفتاب، شهرداری رشت، فولاد مبارکه اصفهان
بخش ویژه (تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی) تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی
آبفای تهران، ایده پروران، سروش سیما، شهرداری اصفهان، هزاره سوم
تبلیغات محیطی
تابلوهای تبلیغاتی، تبلیغ روی، مبلمان شهری، تبلیغ روی وسایل حمل‌ونقل عمومی، تبلیغات محیطی جایگزین یا مکمل
– تبلیغات حجمی (ماکت ها، بالن ها و …)
آگه‌سازان، بادکوبه، بانک شهر، پاکشو، خلاق کرگدن، شبکه آفتاب، نگاه روز
تبلیغات دیداریو شنیداری فیلم تبلیغاتی (مستند- صنعتی)
فیلم سینمایی، آنونس (آگهی های رادیویی)، پادکست آگهی تلویزیونی (با رویکرد فرهنگی)، آگهی تلویزیونی (با رویکرد آموزشی)، آگهی تلویزیونی (رئال)، آگهی تلویزیونی (انیمیشن)
تبلیغات دیجیتال
بادکوبه، بانک مسکن،دی. ام. ان، سافتلن، کوریزان
تبلیغات یکپارچه (کمپین¬ها)
آپتاکید (Aptakid)، آتی بال، اکس بلک و اکس بلک نابت،الهام بخش،بانک مسکن،سافتلن،صبحانه با روزانه،کوریزان، مریدنت (Merident)
تحقیقات و مطالعات مرتبط با تبلیغات طرح‌های تحقیقات مرتبط با تبلیغات (تحلیل موقعیت، پیش‌آزمون، تحلیل مخاطبان، پس‌آزمون، اثربخشی)
ای. ام. آر. سی (EMRC)ایرانول، بانک مسکن، شبکه آفتاب
تبلیغات چاپی آگهی مطبوعاتی شامل مطبوعات و آگهی‌نامه
آتی بال، آگه سازان، اشاره، بانک تجارت،خلاق کردگدن، بادکوبه، بانک شبکه آفتاب، مگنولیا، نگاه شرقی سبز
پوستر
آتی بال، اشاره، کانون ایران نوین، نگاه شرقی سبز بروشور وکاتالوگ، برچسب‌ها (لیبل)
بسته بندی
اشاره، بیمه ملت، پنجره هنر، توزیع برق خوزستان، راهداری،فولاد مبارکه اصفهان، کانون ایران نوین، نگاه شرقی سبز
فعالیت‌های روابط عمومی در قالب کمپین تبلیغاتی
شبکه پذیرش، آگهی البرز،شهرداری اصفهان،شهرداری رشت، موسسه ملل،نگاه روز،برندینگ هویت بصری برند، طراحی مفهوم،
تصویر و شخصیت برند ،جایگاه سازی
طراحی لوگو
آتی بال، اشاره،خلاق 360 درجه
تبلیغات حمایتی و اسپانسرینگ حوزه‌های ورزش، همایش‌ها، رویدادهای مهم، موسیقی، هنر،فعالیت‌های عام‌المنفعه
آتی بال، بانک تجارت،دی. ام. ان،شهرداری رشت، نگاه شرقی سبز
تبلیغات مستقیم فروشندگی شخصی، توزیع نمونه محصول
آتی بال، اشاره،ایرانول، دی. ام. ان،سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *