تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

بدعهدی آمریکا همیشگی است، مسئولین به سخنان رهبری اعتماد کنند

  • کد خبر : 180602
  • 22 بهمن 1395 - 12:29
بدعهدی آمریکا همیشگی است، مسئولین به سخنان رهبری اعتماد کنند

محمدجواد کولیوند:کسانی که به امریکا اعتماد کردند و نتیجه بدعهدی امریکا را دیدند باید به سخنان رهبری اعتماد میکردند.

به گزارش کمال مهر؛

محمد جواد کولیوند سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهرشهر کرج گفت:یادوخاطره همه شهدا را گرامی میداریم ضمن تشکر از مردم مهرشهر که باشکوه در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند

وی افزود:رمز پیروزی انقلاب علی رغم فتنه انگیزی مستکبران چه بود، جنگهای اول انقلاب ترور های ناجوانمردانه متعدد ارکان مهمی را ازدست دادیم.

کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: بعداز درگیری های قومی و قبیله ای و تحمیل جنگ هشت ساله و تهاجم به نقاط مختلف کشور و بعد از ان هجمه به تفکر جوانان ومسولین فتنه افکنی ها تمام این که ا برای براندازی نظام مقدس بود و رمز این پیروزی چه بود.

وی افزود:بله رمز این پیروزی ۳۸ ساله انقلاب حضور مردم است، با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همچنان ایستاده اند و رهبری انقلاب را تنها نگذاشته اند و پای ارمانهای انقلاب ایستادگی کردند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:همانطور که پیامبر در ان زمان از طرف خدا به مردم است، هدیه داد در این زمان هم خدا امام خمینی را به ما هدیه داد.امروز رهبری ما به جوانان جهان نامه می نویسند و انسانیت و رجوع به حقیقت اسلام را بیان می کنند

وی ادامه داد:تمامی تحولات منطقه را شاهد هستید از سال ۲۰۰۶نقشه خاورمیانه رابه دنبال تغییر دادن بودند، داعش را ایجاد کردندهفت استان عراق در سه روز تصرف کردند ۷۰درصد خاک سوریه قرار گرفت اما شما ایران را ببینید قدرت اول منطقه است.

کولیوند تصریح کرد:امروز همه جهان ومسلمانان و مظلومان جهان چشمشان به جمهوری اسلامی است. و همه اینها مرهون صداقت امام و رهبری انقلاب است

وی در ادامه در خصوص مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: یک عده در داخل فکر میکردند با متذاکرات می شود تمام مشکلات کشور را حل کرد.بله ما باید در میز مذاکرات بایستیم .

دکتر کولیوند خاطرنشان کرد: ما به توافق رسیدیم اما همان افراد دیدند که امریکا وفادار نیستن و بدعهدی کردند و به نتیجه رسیدند که امریکا مشکلات اقتصادی را حل نمیکنند.باید در این خصوص به سخنان رهبری اعتماد میکردند.

وی در پایان گفت:همه احاد مردم باید نسبت خدمت صادقانه به این انقلاب اسلامی همت کنیماین انقلاب در مسیر انقلاب حضرت مهدی(ع) است و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.از جریان انقلاب نباید جدا شویم، هرکسی به خون شهدا خیانت کند شهدا انها را از این مسیر جدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x