تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

انقلاب امام (ره) بعثت مجددی در جهالت مدرن بود/دشمن از تدابیر مقام معظم رهبری کلافه شده است/اقتصاد کشور از نگاه به خارج مدیران ضربه خورد

  • کد خبر : 180540
  • 22 بهمن 1395 - 11:00
انقلاب امام (ره) بعثت مجددی در جهالت مدرن بود/دشمن از تدابیر مقام معظم رهبری کلافه شده است/اقتصاد کشور از نگاه به خارج مدیران ضربه خورد

سردار حمید اباذری با اشاره به اینکه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ظهور صغری امام زمان (عج) بود افزود: دهه فجر طلیعه ایست برای ظهور اصلی و تا زمانیکه وجود ولی عصر را شاهد باشیم فجر انقلاب مقدمه ای برای آن خواهد بود و ظواهر امروز دنیا نشان از عصر آخرالزمان دارد.

به گزارش کمال مهر جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در ویژه نامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که شامگاه پنج شنبه (۲۱ بهمن) در فرهنگسرای الغدیر کرج برگزار شد گفت: بعد از ورود اسلام به ایران فجر انقلاب اسلامی بزرگترین واقعه ای است که در ایران روی داده است.
سردار حمید اباذری با اشاره به اینکه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ظهور صغری امام زمان (عج) بود افزود: دهه فجر طلیعه ایست برای ظهور اصلی و تا زمانیکه وجود ولی عصر  را شاهد باشیم فجر انقلاب مقدمه ای برای آن خواهد بود و ظواهر امروز دنیا نشان از عصر آخرالزمان دارد.

وی اظهار داشت: یکی از نشانه های بارز عصر آخرالزمان ظهور و طلوع انقلاب اسلامی است و می توان از آن به عنوان بزرگترین واقعه قرن اخیر نام برد و انقلاب امام (ره) بعثت مجددی در جهالت مدرن بود چرا که در زمان بعثت رسول خدا (ص) بعثت ناشی از جهالت علم بود و اما بعثت انقلاب اسلامی در جهانی که سرشار از علم و در عین حال مالامال از جهالت است شکل گرفت.
سردار اباذری تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی به وقوع پیوست که همه فاتحه دین را خوانده بودند و رهبران جهان دو بلوک غرب به رهبری ایالات متحده آمریکا و بلوک شرق با سردمداری اتحاد جماهیر شوروی بودند و چرا که یا باید در دامان بلوک غرب قرار می گرفت و یا در زیر بلیط اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی نفس می کشید.
وی گفت: بریتانیای کبیر و روسای جمهور ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی حامیان پهلوی دوم بودند و تمام تلاش آنها بر این بود که شاه شخص اول منطقه باشد و البته شاه کسی بود که در دهه اوخر دهه ۴۰ و اواسط دهه ۵۰ که منجر به انقلاب اسلامی شد بیشترین درآمدها را داشت چرا که ۶ میلیون بشکه نفت صادر می کرد و در سال ۵۳ قریب به ۹۳ میلیارد دلار به دست آوردو تمام افتخارش نوکری اجانب بود.
سردار اباذری افزود: شاهی که در برابر ابر قدرت ها سر تعظیم فرود می آورد در برابر مردم خودش ساواک راه انداخته و ظلم می کرد و درحالیکه عموم مردم در فقر به سر می بردند بیشترین اقدامی که انجام داد وسائل و امکانات مصرفی را در اختیار ملت گذاشت تا آنها را دلخوش کند و عده ای که از دهه ۵۰ یا می کنند به واسطه مصرف گرایی بود.
وی اظهار داشت: شاه هنگام فرار از ایران بخشی از پول ها و ثروت ملی را با خود برد و در زمان حضورش در ایران قریب به ۳۵ هزار مستشار آمریکایی بر ارتش نظارت داشتند و این افرادی که تحقیر می شدند بابایی ها و صیاد شیرازی ها بودند اما شاه ملعون آنها را زیر سلطه مستشاران آمریکایی برد.
سردار اباذری تصریح کرد: انقلاب اسلامی حکومت ۵۷ ساله پهلوی و شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله را ساقط کرد و حامیان شاه و عده ای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شدند و ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و … به جای آنکه به عنوان داعیه دار مردمی را که از یوغ استبداد رهایی یافته بودند کمک کنند تمام قوای خود را صرف عناد با ایران کردند.
وی گفت: آمریکا با تمام هیمنه اش، بریتانیا، صهیونیستها، نفاق، تکفیر، صدام به عنوان عمر و عاص منطقه و … همه و همه بسیج شدند تا مردم ما و انقلاب را زمین بزنند و ۳۸ سال آن را ادامه دادند اما اوایل انقلاب درجنگ دو ساله منافقین و دفاع مقدس ۸ ساله شکست خوردند و بعد با تحریم جلو امدند درحالیکه مردم باید بدانند اگر یک صدم این حوادث برای کشور دیگری روی می داد نابود می شد.
سردار اباذری افزود: تمام نقشه های روباه پیر و انگلیس زمین زدن ایران بوده و در طول ۸ سال ریاست جمهوری اوباما زیر دستی که به سمت ایران دراز کرد دست هایی چدنی پنهان شده بود اما تمام سرمایه ایران برای مبارزه با دشمن در طول سالها صرفا همراهی و اتحاد ملت ایران و شهدا بود .
وی اظهار داشت: اندیشکده های دشمن امروز اعتراف می کنند که نمی خواهند ما باشیم و سعی در تضعیف قدرت ایران دارند چرا که کشور ایران هفتمین قدرت نظامی دنیا و قدرت برتر غرب آسیا بوده و در مجموع مولفه های قدرت (اقتصاد، نظامی، فرهنگ و ..) هشتمین جایگاه دنیا را از آن خود کرده است.
سردار اباذری تصریح کرد: امروز آمریکا جرات قاطعانه قرار گرفتن و جنگ مقابل ایران را ندارد و درحالیکه همواره از گزینه های روی میز صحبت می کنند جرات چپ نگاه کردن به کشور ما را نخواهند داشت و اعلام کرده اند ایران امروز چهارمین قدرت موشکی جهان بعد از آمریکا، روسیه و چین است.
وی گفت: بزرگترین بمب اتم ایران در ۳۸ سال مردم و شهدای ما بودند و امروز موشک های بالستیک ایران به دست توانای مجاهدان داخلی ساخته شده و عرصه موشکی ما دارای برترین تکنولوژی های روز دنیاست و مدرن ترین هواپیمای بدون سرنشین را بومی سازی کردیم.
سردار اباذری ادامه داد: ضعیف ترین بخشی که طی ۳۸ سال در آن ضعیف کار شده بخش اقتصاد است و ما نسبت به عملکرد مدیران این حوزه انتقاد داریم چرا که اقتصاد هم ردیف قدرت های ایران در بخش نظامی و … به سمت جلو حرکت نکرده است و علت آن گوش ندادن به سخنان مقام معظم رهبری است.
وی تاکید کرد: رهبر مظعم انقلاب سالهاست به مدیران اعلام می کنند که نگاه ها را از بیرون بردارند و به قدرت داخلی معطوف کنید و البته هر حوزه ای که این مهم را دنبال کرد ما پیروز شدیم لذا اگر اقتصاد را مبتنی بر درون زا بودن و فلسفه اقتصاد مقاومتی بدانیم قطعا طی ۵ سال آینده به اهداف بزرگی می رسیم.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)در خاتمه خاطر نشان داشت: اقتصاد ایران علی رغم ناکارآمدی مدیران ناکارآمد بین ۲۰۰ کشور دنیا جایگاه هجدهم را از آن خود کرده است اما با مدیریت جهادی، نگاه انقلابی و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری می توانستیم جز چند کشور برتر دنیا باشیم و البته انقلاب عظمت و بزرگی ۳۸ ساله خود را از ۴ مولفه همراهی مردم، رهبری فرزانه، آرمان بزرگ و دشمنان بزرگ به دست آورده و دشمن از تدابیر مقام معظم رهبری کلافه شده و هدف بزرگ ما رسانیدن این انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد بود.
منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x