تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

باب ایگر مدیرعامل شرکت دیزنی قسمت هشتم جنگ ستارگان «آخرین جدای» را دید: ” فصل بزرگ بعدی در حماسه یاد اسکای واکر”

  • کد خبر : 180544
  • 22 بهمن 1395 - 11:05

یرعامل شرکت دیزنی باب ایگر اعلام کرد که او یک برش اولیه از بخش اصلی اینده حماسه را دیده است که صرفداران بسیاری را به هیجان اورد.

به گزارش کمال مهر: به دنبال انتشار روگ وان، اشتیاق برای قسمت هشتم جنگ ستارگان زمانی که شرکت دیزنی عنوان رسمی این فیلم را در ماه ژانویه اعلام کرد به وجود امد.

مدیرعامل شرکت دیزنی  باب ایگر اعلام کرد که او یک برش اولیه از بخش اصلی اینده حماسه را دیده است که صرفداران بسیاری را به هیجان اورد.

باب ایگر در کنار بیانه  انتشار درآمد شرکت گفت: من “جنگ ستارگان: اخرین جدای” که به عنوان قسمت هشتم شناخته می شود  و در ماه دسامبر منتشر می شود؛ ان را در هفته گذشته دیدم.

این یک فصل بزرگ بعدی در خانواده یاد اسکای واکر است. این قسمت با منشاء فیلم، هان سولو دنبال خواهد شد؛ که به تازگی شروع به تولید کرده است.

البته ایگر هیچ وقت فیلم خود را به خاطر سرعت بی ارزش نمی کند اما شنیدن این که یک برش ماه های بسیاری قبل از انتشار به اتمام رسیده شگفت آوره: طرفداران جنگ ستارگان باید تا ماه دسامبر برای تماشای فیلم نهایی در سینما ها صبر کنند.

کارگردان ریان جانسون به تازگی سه فیلم : دوازده ساعت پرواز، سه سامورایی یاغی و گرفتن یک دزد نشان داد که به طور مدوام به ان ها در ساخت این فیلم اشاره شده است.

در حالی هنوز ممکن است یک تریلر از “اخرین جدای” منتشر نشود، ما بحث می کنیم وقتی طرفداران جنگ ستارگان می توانند انتظار داشته باشند که اولین نگاهشان به فیلم در ۱۵ دسامبر هنگام انتشار در سینماها منتشر خواهد بود.

مترجم: رضا ملاحسینی پورشکری

منبع: ایندیپندنت / ۹ فوریه

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x