تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آخرین مهلت ثبت نام مسابقه بین‌المللی نبرد هوش مصنوعی

  • کد خبر : 180346
  • 21 بهمن 1395 - 9:03

دبیرخانه نهمین دوره‌‌ مسابقه‌ بین‌المللی «نبرد هوش مصنوعی شریف» آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در این رویداد علمی را اعلام کرد.

به گزارش کمال مهر به نقل از تسنیم : نهمین دوره‌‌ مسابقه‌ بین‌المللی «نبرد هوش مصنوعی شریف» به عنوان معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی بین دانشگاهی کشور به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.
برپایه این گزارش، دبیرخانه نهمین دوره‌‌ مسابقه‌ بین‌المللی «نبرد هوش مصنوعی شریف» آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در این رویداد علمی را تا ۲۹ بهمن ماه اعلام کرد.

این مسابقات بین المللی با هدف سنجش توانایی شرکت‌کنندگان در زمینه برنامه‌نویسی و نگاهی به توانایی تیم‌ها در پیاده‌سازی و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی تدارک یافته است.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و رقابت در سطح بین‎المللی، نیازی به داشتن دانش پیشرفته‌ای در زمینه هوش مصنوعی ندارند، اما توانایی استفاده و پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوش مصنوعی، امکان کسب امتیاز بیشتر و احتمال موفقیت تیم را افزایش می‌دهد.

این مسابقه به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در سطح بین المللی و با امکان استفاده از سه زبان برنامه نویسی java, c++, python ، و به صورت رقابت تیم‌های سه‌نفره در دو مرحله‌ غیرحضوری و حضوری برگزار می شود.

در مرحله غیرحضوری، تیم‌های شرکت‌کننده، در بازی طراحی شده توسط تیم فنی مسابقه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. تیم‌های برتر به مرحله‌ حضوری مسابقه راه می‌یابند و در رقابتی پرهیجان که در دانشکده‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

مرحله غیرحضوری این مسابقه از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مرحله حضوری نیز در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد‌ شد.

ثبت نام این دوره از مسابقه از طریق سایت اینترنتی به نشانی http://aichallenge.sharif.edu:2017/signup امکان پذیر است.
انتهای پیام/ص

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x