تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

موفقیت کشور در گرو هدف گذاری و دانش اندوزی دانش آموزان است/ هدف آمریکا به ابتذال کشیدن جوانان است

  • کد خبر : 179810
  • 18 بهمن 1395 - 15:47
موفقیت کشور در گرو هدف گذاری و دانش اندوزی دانش آموزان است/ هدف آمریکا به ابتذال کشیدن جوانان  است

امام جمعه شهرستان فردیس تنها راه تمام شدن دشمنی ها را تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ دانست و افزود: آمریکا انتظار دارد امور کشور را همانند قبل از انقلاب بدست آنها بسپاریم که حقارت و پستی را به دنبال دارد.

photo_2017-02-06_12-36-25

به نقل از کمال مهر، حجت السلام علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در دیدار با دانش آموزان ضمن اشاره به ۳۸ سال زحمات جوانان انقلابی اظهار کرد: با ۲۲۰هزار شهید و هزاران آزاده و ایثارگر حاصل ۸ سال دفاع مقدس است.

امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه تحریم خاک آمریکا برای ۷ کشور مسلمان را محکوم کرد و گفت: باتوجه به شرایط حاکم در جهان و غرب تنها ایرانی بودن برای دشمنی آمریکا کافی است ، حتی اگر مسلمان هم نباشیم دولت آمریکا به خون ایرانیان تشنه است.

وی تنها راه تمام شدن دشمنی ها را تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ دانست و افزود: آمریکا انتظار دارد امور کشور را همانند قبل از انقلاب بدست آنها بسپاریم که حقارت و پستی را به دنبال دارد.

ایمانی با اشاره به روحیه هدفمند جوانان انقلابی و دفاع مقدس خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم  گفت: شما در سنی هستید که میتوانید با موفقیت در تحصیل و کمک در پیشرفت کشور از ایران اسلامی و آرمان ها و اهداف کشور دفاع کنید.

وی افزود: جوانان هدفمند ایران اسلامی بودند که توانستند به انرژی هسته ایی و بحث موشک دست پیدا کنند.

ایمانی رمز موفقیت جوانان را دانش اندوزی خواند و گفت: اگر به کسب علم آنطور که باید بپردازیم ملتی سرافراز و سربلند خواهیم داشت.

وی عدم دانش اندوزی را برای کشور مضر خواند و ادامه داد: اگر هدفمند عمل نکنیم باید خود را برای هرگونه تحقیر و توهین آماده کنیم.

امام جمعه شهرستان فردیس وضعیت خاورمیانه را پیچیده و نابسامان برشمرد و عنوان کرد: سوریه ۳سال است که به واسطه اتفاقات اخیر و دشمنی غربی ها به خرابه ایی تبدیل شده است و بیش از نیمی از مردم سوریه آواره و پناهنده شده اند و سرنوشت کشور سوریه تباه شده است.

وی تصریح کرد: شرایط حاکم بر کشورهای غربی نتیجه کینه ورزی های غرب است.

امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه تروریسم ها ۶هزارمیلیارد اعتبار برای به وجود آوردن گروه تروریستی داعش هزینه کرده است گفت: سال گذشته کشور آمریکا صدمیلیارد دلار اسلحه به کشور های عربی فروخته است.

وی ادامه داد: تمام این اقدامات در حالی است که کشورهای غربی ایران اسلامی را خطرناک و تروریسم معرفی می کنند وایران را خطرناک جلوه میدهند.

ایمانی دولت آمریکا را تروریسم و ضد بشریت خواند و بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا روانپریش است و مردم آمریکا اورا قبول ندارند.

امام جمعه شهرستان فردیس ادامه داد: دولت آمریکا خواهان این است که کشور ایران از دفاع دولت های مسلمان و حزب الله خود داری کند و تهدید کرده در غیر این صورت از بمب های اتم علیه کشور ایران استفاده خواهد کرد.

وی خطاب به دانش اموزان حاضر در جلسه گفت: اگر به دنبال شیطنت و بازیگوشی هستید نباید انتظار کشوری موفق و درخشان را در سالهای آتی داشته باشیم، موفقیت کشور در گرو هدف گذاری و دانش اندوزی دانش آموزان است.

ایمانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا قلب ایران را نشانه گرفته است افزود: برنامه ریزی دشمن بر پایه و اساس خانواده قرار گرفته است که قلب کشور را تشکیل می دهند و با به فساد کشیدن خانواده و مادران ایران اسلامی کشورمان روبه فساد پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به هدفمندی شبکه های ماهواره ایی  گفت: اعتبارات و سیاست های کلان برای ایجاد این شبکه ها در نظر گرفته شده است و هزار مغز متفکر برنامه ریزی شبکه های ماهواره ایی را به عهده گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمن تبدیل کردن جوانان ایرانی به یک موجود بی فکر و بی هدف است تا از طریق فحشا و مواد مخدر و شاداب جوانی ایرانیان را ازبین ببرند که بهترین راه برای مقابله اندیشیدن و کسب علم است.

انتهای پیام/ جواهری

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x