تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

فیلم های منتخب جشنواره عمار در مرکز استعدادهای درخشان شهید سلطانی کرج اکران می شود

  • کد خبر : 179788
  • 18 بهمن 1395 - 17:23

در این برنامه فیلم های منتخب جشنواره عمار که به دلاوری های شهدای ۸ سال دفاع مقدس می پردازد به مناسبت دهه فجر اکران خواهد شد.

به گزارش کمال مهر؛ فیلم های منتخب جشنواره عمار به منظور نمایش از  شنبه ۱۶ لغایت ۲۷ بهمن ماه در مرکز استعدادهای درخشان شهید سلطانی کرج اکران می شود.

در این برنامه فیلم های منتخب جشنواره عمار که به دلاوری های شهدای ۸ سال دفاع مقدس می پردازد به مناسبت دهه فجر اکران خواهد شد.

هدف از نهضت تولید هنری و انقلابی و حمایت از هنرمندان بومی و برجسته‌سازی آن و مطالبه فعالان فرهنگی از مسئولان برای تولید آثار با مضامین محلی پس از سالهای انقلاب تاکنون را از اهداف جشنواره مردمی عمار در دهه فجر است.

 فیلم های جشنواره عمار  چون دارای مضامین دینی، انقلابی،ارزشی و اعتقادی است برای آگاهی اشخاص مختلف اعم از جوانان و نوجوانان و دیگر اقشار مردم است لذا با پخش و اکران این فیلم ها قدرت حماسی، انقلابی، سازندگی، دفاع و غیره را در  قشر دانش آموز بالا می برد.

یکی از اهداف  دیگر این برنامه این است که با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و فیلم های مخرب غربی چنین اقداماتی مقدمه مقابل به مثل با غربی ها است و آغاز عملیات فرهنگی محسوب می شود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x