تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

جدال پرفسور و ژنرال در فینال زودهنگام لیگ برتر

  • کد خبر : 179466
  • 17 بهمن 1395 - 9:52
جدال پرفسور و ژنرال در فینال زودهنگام لیگ برتر

دیدار پایانی و حساس هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ میان ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»؛ پرونده بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ با انجام یک بازی بسته می‌شود و تیم‌‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در یک بازی فینال‌ گونه امروزساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

جدال پرفسور و ژنرال در فینال لیگ برتر فوتبال

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با برد مقابل صبای قم اختلاف امتیاز خود را با تراکتورسازی تیم دوم جدول ۶ امتیاز کردند و با ۴۴ امتیاز صدرنشین بلا منازع لیگ برتر هستند.

دیدار ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی قبل از سوت بازی با حاشیه‌هایی همراه است.

اعتراض تراکتورسازی به زمان بازی‌های پرسپولیس و حمایت مسئولان فوتبال و داوران از پرسپولیس تنها بخشی از مسائل مطرح شده از سوی تراکتورسازان در چند روز اخیر علیه سرخپوشان پایتخت بوده است.

به هر حال حاشیه‌های قبل از بازی نشان می‌دهد که هر دو تیم به حساسیت این بازی واقف هستند و باید دید کدامیک از لحاظ فنی برتر از دیگری است.

همچنین شاگردان برانکو با برد این بازی فاصله خود ر ا با تراکتورسازی تیم دوم جدول ۹ امتیاز می‌کنند و به سمت قهرمانی گام بزرگی برمی‌دارند اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند و تراکتورسازان قافله را نمی‌بازند .

در آن سوی میدان تراکتورسازان در آستانه بازی با پرسپولیس در شوک محرومیت از نقل و انتقلات به سر می‌برند به هر حال باید دید قلعه‌نویی برای اینکه تیمش وارد مسائل حاشیه‌ای نشود چه تدابیری در نظر گرفته است.

قلعه‌نویی قصد داشت از شهباززاده مهاجم جدیدش در بازی پرسپولیس استفاده کند اما تیم تراکتورسازی به علت پرونده قضایی در فیفا نتوانست کارت بازی شهباززاده را در سیستم نقل و انتقالات (TMS) ثبت کند.

به هر حال سرخپوشان پایتخت شرایط بهتری نسبت به تراکتورسازی دارند. آنها فقط علی علیپور را به علت محرومیت در اختیار ندارند. اما در آن طرف خالد شفیعی، مهدی کیانی و مهدی شریفیبه علت محرومیت قادر به همراهی تراکتورسازی در این بازی نیستند. همچنین سینا عشوری، شهرادم گودرزی و ایران پوریان هم به علت مصدومیت بازیکنان غایب تراکتورسازی هستند.

** تاریخچه تقابل‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی

دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در ادوار لیگ برتر فوتبال ۱۷ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که حاصل آن ۶ پیروزی برای سرخپوشان و ۸ برد برای تراکتورسازان ثبت شده است..

سرخپوشان پایتخت ۱۳ گل وارد دروازه تراکتورسازان کردند و تیم تبریزی هم ۱۸ بار موفق به گلزنی شده است.

آخرین برد تراکتورسازان هم به هفته ۲۲ لیگ چهاردهم برمی‌گردد و باید دید ارتش سرخ با هدایت قلعه‌نویی می توانند بعد از مدت‌ها مقابل پرسپولیس به برتری دست یابد و اختلاف امتیازش با این تیم در صدر جدول کاهش بدهد یا نه!؟

همچنین باید دید سرخپوشان پایتخت می‌توانند به یکه تازی خود در لیگ شانزدهم فوتبال ادامه بدهند یا نه!؟

نبرد پرفسور و ژنرال در بازی امروز جذاب و دیدنی خواهد بود.

بیژن حیدری به همراه کمک‌هایشان رضا سخندان، آرمان اسعدی و سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند، هدایت ممبینی هم ناظر داوری است.

انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x